Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Anak Melayu Pertama Berjaya Hasilkan Jam Tangan Jenama Sendiri Kualiti Setaraf Dengan Jenama G-Shock

15 Mei 2017
3 ulasan

Mungkin ada antara kira sudah pernah melihat jenama MORAS, ianya dilihat sering muncul di dalam rancangan lawak nombor satu negara iaitu Maharaja Lawak Mega yang baru sahaja melabuhkan tirainya dengan Bocey menjadi juara untuk musim 2017.

Jenama MORAS berlegar-legar di pentas Maharaja Lawak Mega dengan ramai peserta dilihat memakai baju dan jam tertera jenama berkenaan.





Sudah pasti ramai tertanya-tanya apakah produk disebalik jenama MORAS ini?

MORAS adalah jenama yang dimiliki oleh seorang anak tempatan yang kini sedang bangun menempa nama dalam industri perniagaan, beliau adalah seorang bumiputera di mana syarikat yang dibangunkannya dengan membawa jenama MORAS ini telah mendapat khidmat nasihat strategi perniagaan dari seorang tokoh yang pernah mengangkat sebuah jenama sukan tempatan sehingga menerima anugerah syarikat perniagaan keempat paling berkembang pesat di dunia.

Jenama MORAS ini ditubuhkan untuk meralisasikan impian mereka diluar sana untuk memiliki jenama yang berkualiti tinggi tetapi dapat dimiliki dengan harga yang begitu murah.

Produk pertama.

Untuk pasaran  pertama, MORAS telah mengambil langkah yang begitu besar dan mengeluarkan modal yang tinggi untuk berurusan dengan sebuah kilang pengeluar jam terkenal yang menghasilkan jam tangan jenama G-Shock.

Sebab utama kilang berkenaan menjadi pilihan adalah demi memastikan jam jenama MORAS kualitinya setaraf dengan jenama jam terkenal Jepun berkenaan.

Apa yang menarik jam tangan ini dijangka akan dijual dengan harga begitu rendah iaitu 2 hingga 3 kali ganda lebih murah daripada jam tangan G-Shock atas jenama MORAS tetapi kualiti meterialnya adalah sama.

Mereka juga menegaskan, rekabentuk jam yang dihasilkan tidak sama sekali meniru atau klon jam G-Shock, sebaliknya menghasilkan sendiri 'design' jam mereka dengan rekabentuk yang sporty, bergaya dan pelbagai demi memuaskan hati golongan belia.

Berikut adalah design jam yang amat menarik yang dihasilkan sendiri oleh MORAS sendiri.


















Adakah kita sebagai anak Malaysia akan menyokong perniagaan milik anak tempatan ini yang ternyata berani mencuba dan melabur begitu untuk memastikan jenama jam tempatan mampu bersaing dengan jam jenama terkenal dunia, jom beli, murah, jimat, berbaloi, dan yang paling penting, berkualiti. - Siakapkeli.my



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Anda Menang Kami Senang yuk silahkan bermain bersama kami di DEWAPK permainan poker terbesar pin bb D87604A1

    BalasPadam
  2. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini

    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 7 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandar
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) | pin bb : 58cd292c

    BalasPadam


  3. Yuk daftarkan diri anda bersama kami di k.e.l.i.n.c.i.99 ya..
    Di Add Ya kontak 2.B.1.E.7.B.8.4...
    ada CS ANGELNA yang cantik...
    dapatkan freechip 5000 setiap hari nya..

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "