Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(8 Gambar) Jutawan Arab Melancong Bawa Sekali Kereta-Keretanya Yang Bersalut Emas

31 Mac 2016
No Comment

LONDON 31 Mac – Apabila melancong di luar negara, kebiasaannya kita akan menyewa kenderaan di destinasi tersebut memandangkan ia lebih efektif dan menjimatkan.

Namun, situasi ini berbeza dengan seorang jutawan Arab Saudi yang memilih untuk membawa beberapa buah kenderaan mewahnya yang bersalut emas ke London pada hujung minggu lalu sehingga menarik perhatian ramai.

Laporan dari Mail Online menyebut, antara kenderaan yang dibawa oleh lelaki tersebut adalah

Menurut portal Mail Online, antara kenderaan yang dibawa bersama lelaki itu adalah sebuah Mercedes G63 bernilai 370,000 pound (2.09 juta), sebuah kenderaan lasak AWD, Bentley Flying Spur berharga 220,000 pound (RM1.24 juta), dan kereta Rolls-Royce serta Lamborghini Aventador SV yang masing-masing bernilai 350,000 pound (RM1.99 juta).

Kesemua kenderaan itu diletakkan di luar Hotel Mandarin Oriental berhampiran Hyde Park sebelum dipandu ke Kensington.

Tidak dapat dipastikan berapa kos sebenar untuk menyalut emas-emas itu dikereta namun satu laporan menyatakan ia menelan belanja sebanyak 4,000 pund (RM 22,603) untuk satu kenderaan.

Kehadiran kereta-kereta mewah itu menjadi ‘acara tahunan’ sejak kebelakangan ini bagi keluarga kaya Arab Saudi, Kuwait dan Emiriah Arab Bersatu (UAE) yang datang menghabiskan musim cuti mereka di negara ini. - Siakapkeli.my







Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "