Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Bagila Peluang Semua Tengok Dulu," Najib Razak Pesan Jangan Jadi 'Spoiler' Filem Infinity War Di Media Sosial

26 Apr 2018

Filem yang paling dinantikan di seluruh dunia, Marvel Avengers: Infinity War sudah boleh disiarkan di seluruh dunia dan Malaysia telah dapat menonton filem tersebut bermula semalam.

Filem yang diterbitkan oleh Marvel Studio ini menjadi bualan ramai apabila Marvel mengsahkan akan menayangkan filem ini pada tahun 2018. Filem yang berkonsepkan sains fiksyen dan watak adiwira terkenal seperti Iron man, Captain America, Black panther dan ramai lagi menjadikan filem ini paling popular bagi tahun 2018.

Kehangatan filem ini juga telah mendapat perhatian Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Najib Tun Razak menerusi laman Twitter apabila beliau menasihatkan kepada yang sudah menonton filem ini agar tidak menjadi 'spoiler' kepada orang ramai yang masih belum berkesempatan menonton filem tersebut.
Ada benarnya kata PM kita, sebagai penonton dan peminat filem tempatan dan luar negara, tidak sepatutnya kiat menjadi pengacau dan menceritakan jalan cerita filem hebat seperti Infinity War ini di media sosial.

Beri peluang kepada yang belum berkesempatan menonton filem ini untuk menikmati karya ini dengan penuh keterujaan dan menikmati plot twist serta ending yang pasti menjanjikan aksi yang hebat dari pelakon-pelakon terkemuka dunia. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Yuk teman-teman Pecinta Bola Dukung Team Jagoan Kalian di www(dot)updatebetting(dot)co

    BalasPadam
  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "