Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Biar Nampak 'Kotor' Di Luar Tetapi 'Bersih' Di Dalam," Dato' Boy Iman Muatnaik Status Dakwa Sindir Yusuf Azmi

28 Mac 2018

28 Mac - Semalam Pengarah Unit Tindakan Khas Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) Yusuf Azmi secara rasmi mengumumkan tidak lagi bersama persatuan itu.

Tindakan itu diambil selepas beliau mendakwa terima pelbagai kecaman dan fitnah yang tidak boleh diterima dan memilih untuk meluangkan masa bersama keluarga yang selama ini banyak kali ditinggalkan demi berjuang membantu pengguna-pengguna Islam.

BACA: (Video) "Lepas Ni Akan Ada Rasa Kosong Bila Keluar Berjuang," Yusuf Azmi Akhirnya Umum Tinggalkan PPIM

Sebentar tadi, Dato' Boy Iman juga telah memuatnaik status di laman rasmi Facebooknya yang didakwa berkait dengan perletakkan jawatan Yusuf Azmi. Menurut Boy Iman, doa orang yang teraniaya pasti Allah makbulkan dan dia juga berkata, "cukup-cukuplah jadi penunggang agama dan cukup-cukuplah gila publisiti."

Salam subuh & Selamat pagi! Doa orang teraniaya pasti Allah makbulkan, Yang batil bersifat sementara, Yang hak, yang benar pasti akan menjelma. Kau aniaya aku, kau fitnah aku, kau buat aku dan sekarang kau mendapat pembalasannya.

Orang kau sendiri yg buat kau, Bukan org luar. Kau bukak aib orang, Allah bukak aib kau. Cukup2 lah munafik, Cukup2 lah menjadi penunggang agama, Cukup2 lah gila publisiti, Cukup2 lah gila duit.
Perjuangan kau bukan lilahitaala. Semoga ia menjadi pengajaran bagi kau dan bg semua.

Jangan taksub dengan manusia kerana manusia itu bersifat lemah dan tidak sesempurna mana. Biar nampak "kotor" di luar tetapi "bersih" di dalam. Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar! Salam perkenalan dari saya, Nama saya dbi.



Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Terpaksa sy berucap dsni bahwa cita-citaku menjadi TKW sukses pulang di kampungku sudah tercapai, alhamdulillah.... awalnya aku ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa ..!!! terima kasih banyak kpd teman aku yg ada di singapura..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bsa kenal nma nya Mbah Suro Guru spiritual PESUGIHAN ANKA GHAIB TOGEL 2D sampai 6D dan PESUGIHAN DANA GHAIB. . pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jd Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin dan tetes air mata ini selalu menharap tp tdk ada hasil sm sekali. Mana lagi dapat majikanku galak, kejam, cerewet, salah sedikit kena marah lagi . Tiap bulan dapat gaji hanya separoh saja . . itu pun tdk cukup biaya anak di kampung. Tp sy beranikan diri tlpon nmr beliau untuk minta bantuan nya. melalui PESUGIHAN DANA GHAIB Nya . syukur Alhamdulillah benar2 terbukti sekarang. terima kasih ya allah atas semua rejeki mu ini. Aku sudah bs pulang ke kmpung halaman buka usha skrg. jk tman minat ingin tlpn beliau . ini nmr nya +62 82291277145 & 082291277145 siapa tau anda bisa di bantu dan cocok sprti aku . aminn




    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "