Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Gambar) 'Raja Istana Pasir' - Tak Mahu Bayar Sewa Rumah, Lelaki Tinggal Istana Pasir Yang Dibina Hampir Lebih 22 Tahun

7 Feb 2018


Seorang lelaki daripada Brazil, Marcio Mizael Matolias, 44, memutuskan untuk mendiami istana pasir dikawasan mewah Rio De Janeiro sejak 22 tahun lalu.  Tindakan Matolias itu membuatkan dirinya terselamat daripada membayar sewa rumah selama lebih dua dekad.



"Saya dibesarkan di Teluk Guanabara dan tinggal di pantai. Orang lain perlu bayar sewa yang sangat tinggi untuk mendapatkan pemandangan menghadap laut, tetapi saya tak perlu bayar apa-apa dan sangat selesa duduk di sini."





Disana, Matolias dikenali sebagai Raja Marcio yang memegang tanggungjawab untuk membaik pulih istana jika terdapat sebarang kerosakan dan dia juga perlu menyiram istana pasirnya dengan air bagi mengelakkan daripada runtuh.



Kelihatan gah daripada pandangan luar, istananya itu berukuran tiga meter persegi serta dipenuhi buku disegenap bahagian.  

"Kadang-kadang saya tidak dapat tidur di rumah kerana pasir menyimpan haba. Jadi, saya akan bermalam di rumah rakan. Namun, saya lebih suka tidur di sini walaupun terpaksa bermalam di tepi pantai," katanya."



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. F4ns Bett1ng agen jud1 b0la terpercaya di 1ndonesia
    buruan daftar 5ee80afe

    BalasPadam
  2. Adakah anda berminat dengan pinjaman? Kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu "pinjaman peribadi perniagaan, pinjaman pelaburan, hutang Pinjaman Pinjaman Rumah dan pinjaman syarikat di seluruh dunia. Kadar faedah kami adalah 2% setahun Kami juga telah memberikan nasihat kewangan kepada pelanggan kami. jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera supaya kami boleh membincangkan, menandatangani kontrak dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk anda. Sila hubungi kami hari ini untuk semua keperluan kewangan anda Hubungi kami melalui E-mel: (leonardodorafinance@gmail.com)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "