Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Kalau 'Cable' Kencang Sekali Pun Tapi Temuduga Teruk, Sama Je Kena Tolak", Lelaki Kongsi Tips 'Mahal' Cari Kerja, Khas Buat 'Fresh Graduates'

2 Feb 2018

Kepada para graduan-graduan yang dalam perjalanan menamatkan pengajian, sudahkan anda bersedia dengan dunia pekerjaan sebenar dan apakah langkah-langkah persediaan yang anda sudah lakukan untuk layak diambil bekerja dalam era yang kian sengit ini?

Tidak ramai daripada para graduan yang bernasib baik mendapat kerja sebaik sahaja tamat pengajian, oleh sebab itu, dibawah ini kami kongsikan tips-tips yang diambil daripada Garycopter menerusi akaun Twitternya yang telah mendapat lebih daripada 15,000 shares menceritakan pengalaman sebenar beliau tentang apa yang majikan inginkan daripada graduan-graduan baru seperti anda.



Jangan buang masa dan mensia-siakan peluang-peluang pekerjaan yang berlambak di laman mencari kerja atas talian seperti Jobstreet, WOOB dan sebagainya.  Paling penting kita usaha, selebihnya Allah menentukan apa yang terbaik untuk kita.

Semoga perkongsian ini dapat membantu anda supaya boleh mengambil beberapa tips dibawah sebagai langkah untuk mendapat pekerjaan dengan cepat sebaik sahaja tamat belajar.















Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Upd4te Bett1ng, sbo, ibcbet, s4bung 4yam, t4ngk4s, dll
    minimal dp/wd 50rb.. ayo daftar

    BalasPadam
  2. Ayo daftarkan diri Anda di F4ns Bett1ng
    pin bbm 5ee80afe

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "