Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Kaki Remaja Berdarah Teruk Dipercayai Dimakan Makhluk Kecil Misteri Ketika Mandi di Pantai

7 Ogo 2017

Seorang remaja terkejut apabila mendapati kakinya tiba-tiba berdarah teruk selepas sesi berenang di sebuah pantai di Melbourne.



Selepas dihantar ke hospital, doktor tidak dapat menjelaskan apa punca berlaku pendarahan di kaki remaja berusia 16 tahun itu seterusnya menimbulkan tanda tanya apa sebenarnya yang berlaku.

Tidak berpuas hati, bapa kepada remaja berkenaan kemudiannya pergi ke pantai Dendy Street Beach di Brighton untuk menyiasat.

Bersenjatakan jaring dan sekeping daging segar, dia kembali ke pantai itu dan berjaya menangkap beratus-ratus makhluk yang dia percaya bertanggungjawab ke atas kejadian terbabit.


"Saya letakkan daging di dalam pukat itu dan mereka menggeruminya ibarat seperti tiada hari esok," kata bapa tersebut.

"Saya bawa mereka balik ke rumah dan mereka asyik dengan daging ini. Mereka makan semuanya termasuk darah." kata beliau.

Difahamkan, makluk itu juga sudah dibawa ke hospital untuk ditentukan spesisnya.


Dalam pada itu, pakar laut, Michael Brown turut tidak dapat menjawab makhluk apakah itu namun mencadangkan ia mungkin 'larva obor-obor'.

"Saya sudah berada dalam bidang ini selama 20 tahun dan tidak pernah nampak sesuatu seperti ini." katanya kepada Channel Seven Sunrise.




Sumber: DM
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. b0la, c4sin0, CMDbet, tangkas, sabung 4yam, dll hanya di F4NS B3TT1N9, yukk buruan.. :)

    BalasPadam
  2. yuk..., segera bergabung dengan kami di updatebetting
    add pin aku ya 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam

  3. hai salam kenal ya,yuuk gabung di poker online kami di AJOQQ*COM agen poker resmi dan terpercaya hanya di sini tempatnya | pin bb : 58cd292c

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "