Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) "Jangan Sekadar Berani Diluar, Kalau Berani Datang Sini," Isteri Saleem Cabar Syarikat Rakaman Syafiq Datang Berdepan

16 Ogo 2017
3 ulasan

Semalam melalui portal berita, penyanyi baru, Syafiq Farhain telah memohon maaf secara terbuka kepada bapanya Saleem isu dituduh menggunakan popularitinya untuk menjadi penyanyi seperti yang dilemparkan kepadanya.

Syafiq telah menafikan dia mengunaakn populariti Saleem untuk mandapat publisiti dengan menyanyikan lagu bapanya, menurut beliau tindakan menyanyikan lagu itu adalah kerana tidak dapat lari dari permintaan peminatnya.

"Saya tidak pernah malu mengaku Saleem adalah bapa kandung, cuma saya tidak selesa apabila ada orang memandang tinggi disebabkan bapa saya. Dakwaan mengatakan saya menuduh bapa dengan perkara tidak baik adalah tidak benar sekali." 

Hubungan saya dengan bapa masih baik. Saya kenal bapa saya dan menghormatinya selama ini. Saya tidak mahu percaya apa yang orang cakap selagi tidak mendengar daripada mulutnya mengenai diri saya. Saya sangat sayangkannya. Saya tidak tergamak untuk memburuk-burukannya malah menyanjunginya sebagai seorang bapa," jelas Syafiq dipetik tulisan Harian Metro.

Namun hari ini dilihat nampaknya keadaan semakin panas selepas Julia iaitu isteri yang juga merangkap pengurus Saleem dilihat berang dengan pihak syarikat rakaman Syafiq yang didakwanya melarikan diri dan tidak datang selepas diminta memberikan penjelasan.

Di dalam video yang dimautnaik oleh Utusan Online, beliau mencabar syarikat rakaman jangan hanya berani membuat kenyataan diluar, sebaliknya datang berdepan jumpa dengannya.


Temuramah bersama penyanyi ini dan isterinya,Julia, Utusan Online cuba mendapatkan kisah sebenar disebalik keputusan Saleem yang enggan dikaitkan dengan anaknya itu.


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. b0la, c4sin0, CMDbet, tangkas, sabung 4yam, dll hanya di F4NS B3TT1N9, yukk buruan.. :)

    BalasPadam
  2. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. Agen poker terbesar dan terpercaya ARENADOMINO.
    minimal depo dan wd cuma 20 ribu
    dengan 1 userid sudah bisa bermain 7 games
    pin BB : D_8_E_B_A_A_7_C

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "