Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Suami Kepada Wanita Tunjuk Isyarat Lucah Tampil Mohon Maaf Kerana Tindakan Isterinya

2 Jun 2017
No Comment

Sejak semalam menjadi tular di laman sosial sebuah video yang memaparkan tindakan seorang wanita yang dilihat mengamuk dengan menunjukkan isyarat lucah dan mambaling kasut kepada pemandu kereta lain gara-gara berebut parkir di pekan Kuah, Langkawi.

Di dalam video yang berdurasi kira-kira 42 saat itu telah dirakam oleh seorang wanita yang berada di dalam kereta yang dibaling kasut itu dan dimuatnaik kira-kira jamg 7 malam dua hari lalu.

Video itu ternyata menimbulkan pelbagai reaksi daripada netizen di mana rata-rata menempelak tindakan wanita berkenaan kerana tindakan keterlaluannya.

Memetik laporan Harian Metro, suami kepada wanita yang menunjukkan isyarat lucah berkenaan, Muhammad Jefry Sudin, 33, telah tampil membuka mulutnya untuk mengulas mengenai kekecohan yang berlaku itu.

Menurut beliau, ketika dia telah meletak kereta yang turut dinaiki isterinya, Siti Khadijah Awang, 28, di sebuah ruang pakir berhampiran tapak Bazar Ramadan di pekan Kuah itu.

"Sebelum kejadian itu, saya sedang memandu kereta, manakala di hadapan saya ada sebuah kereta dinaiki tiga wanita dan kami sama-sama sedang mencari ruang untuk meletak kenderaan.

"Ada satu ruang kosong, ketika itu kereta di hadapan saya sudah terlajak, jadi saya yang sempat masuk ke ruang kosong itu untuk meletak kenderaan," katanya.


Menurut Muhammad Jefry, pemandu kereta yang merakam video berkenaan telah mendakwa ruang kosong itu miliknya, selain melemparkan kata-kata kesat yang menimbulkan rasa marah isterinya sehingga tercetus perbuatan menunjukkan isyarat lucah dan membaling kasut.

"Dari segi itu (perbuatan menunjukkan isyarat lucah dan membaling kasut) saya bagi pihak isteri mohon maaf dan saya pun tidak menjangkakan dia bertindak sampai begitu.

"Saya menganggap kejadian itu kecil saja dan ia menjadi tular apabila wanita yang dipercayai perakam kejadian itu memuat naik ke media sosial, sekali gus mendapat pelbagai komen orang ramai," katanya.

Pada masa sama, Muhammad Jefry meminta orang ramai yang menonton video itu di laman sosial tidak membuat komen melulu dan menyalahkan isterinya 100 peratus tanpa mengetahui punca sebenar kejadian itu.

Berdasarkan 'posting' pemandu yang memuat naik video itu, dia mendakwa dia orang pertama tiba di pakir berhampiran bazar Ramadan itu dan menunggu kereta lain untuk keluar.

Semasa menunggu kereta lain keluar dari parkir, dia telah memberikan isyarat untuk memasuki tempat letak kereta tersebut sebelum dipintas kereta pasangan berkenaan yang kemudiannya meletak kenderaan mereka di situ.

Kejadian itu menyebabkan wanita itu membunyikan hon namun tidak beri laluan sebaliknya dimarahi oleh pasangan itu yang turut memukul keretanya. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "