Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) 'Saya Muncul Semula' - Dr. Rozmey Buat Kemunculan Semula, Mahu Kuruskan & Terbangkan 10 Rakyat Malaysia ke Perancis

6 Jan 2017

Siapa yang tidak kenal dengan usahawan tempatan terkenal, Dr. Rozmey Che Din. Dahulunya, muka beliau sentiasa menghiasi kaca-kaca televisyen dan majalah-majalah di negara ini sehinggakan setiap lapisan masyarakat mengenalinya.

Namun, semenjak beberapa tahun ini, nama beliau semakin tenggelam, mungkin kerana kekurangan liputan media tentangnya.

Bagaimanapun, Dr. Rozmey membuat satu kemunculan semula menerusi satu video yang dimuatkan di Facebooknya dan kini sedang mencari duta baru bagi syarikatnya, Herba Prima Marketing.

Menerusi video berkenaan, Dr. Rozmey menyampaikan tiga berita baik untuk penonton videonya itu. Nak tahu apa berita baik yang dimaksudkan? Tonton video dibawah:




Ulang Tahun ke-10 Jus Mate 5
Biarpun sudah 10 tahun berada di pasaran, produk Jus Mate 5 masih lagi utuh di pasaran dan berjaya menyelesaikan masalah kegemukan para pelanggannya sejak 2007.

Dengan gabungan empat pembakar lemak iaitu Carginia Cambogia, Super Citrimax, Hodia Godini dan L. Carnitine,  jus ini mampu meningkat metabolisma, membakar lemak, menghalang pembentukan lemak baru dan mengurangkan paras gula serta kolestrol dalam darah.

Jus Mate 5 juga dilihat sebagai makanan tambahan yang bagus kepada mereka yang sedang mengamalkan diet kerana ia mampu menghalang pembentukan lemak baru dan juga memberi rasa kenyang kepada perut.

Menurut pengasas Jus Mate 5, Dr. Rozmey, produk itu juga sudah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), sijil halal dari Jakim dan kini sudah menerokai pasaran di Indonesia dan Dubai.

Tambah beliau lagi, jus pelangsingan itu juga sudah terjual lebih 10 juta kotak sejak 2008 dan sudah terbukti berjaya membantu para pengguna menurunkan berat badan dengan mudah, pantas dan selamat.

Menceritakan kisah kejayaan Jus Mate 5, Dr. Rozmey berkata pernah seorang pengguna obesiti seberat 215kg mencuba jus terbabit. Dalam masa sembilan bulan sahaja, pengguna tersebut berjaya menurunkan beratnya kepada 105kg.

Kata Dr. Rozmey, berdasarkan purata respon yang diberi, Jus Mate 5 mampu membuang lemak cair dalam badan dari 8kg - 13kg setiap bulan.

Selain kisah menakjubkan pengguna obesiti itu, Dr. Rozmey berkata banyak lagi kisah-kisah kejayaan lain yang dikongsikan oleh pengguna yang sudah dikongsi di media cetak, televisyen dan media atas talian di web www.herbaprima.com.my serta di laman Facebook Dr. Rozmey Herbaprima Marketing.

Harga Istimewa Jus Mate 5 Sempena 10 Tahun

Sebagai menghargai sokongan dari pengguna, Dr. Rozmey mahu membantu lebih ramai mereka yang mengalami masalah obesiti dengan menawarkan Jus Mate 5 pada harga istimewa sempena ulang tahun ke-10 ini.

Produk Jus Mate 5 itu dijual pada harga promosi RM 100 bagi setiap kotak. Tetapi, sekiranya pengguna membeli tiga kotak sekaligus dalam satu resit, harga produk itu dikurangkan lagi menjadi RM 80 bagi setiap kotak.

Jus Mate 5 boleh didapati menerusi laman Facebook Facebook Dr. Rozmey Herba Marketing atau  http://mall.drrozmey.my yang menerima pesanan menerusi kad kredit atau Paypal.

Untuk tutorial bagaimana untuk membeli, pengguna boleh melayari pautan https://goo.gl/13Zgsa.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "