Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Gambar & Video) Lelaki Ini Terkejut Lihat Hama Dan Darah Kotor Dikeluarkan Dari Wajahnya Setelah Membuat Rawatan Resdung Ini

16 Mei 2017
No Comment


Ramai antara kita diluar sana pasti mempunyai masalah kulit muka terutamanya resdung, boleh dikatakan labih dari 80% rakyat Malaysia mempunyai masalah resdung dan ada sehingga naik jerawat di belakang badan, cuma yang membezakan mereka hanya tahapnya.

Bagi yang mempunyai resdung agak teruk, pemakanan mereka amat terbatas sehinggakan dengan hanya memakan ayam pun sudah memadai membuatkan hidung mereka gatal-gatal, hingus meleleh dan bersin, apatah lagi bila makan makanan laut yang diketahui cukup tidak sesuai dengan resdung.

Dikongsikan oleh seorang lelaki bernama Firdaus Khan, kisah yang dilaluinya semasa melakukan rawatan di sebuah pusat rawatan resdung buat beliau begitu teruja dengan hasilnya.

Menurut Firdaus dia telah mengalami masalah kulit muka yang begitu teruk dimana kulit mukanya seperti menggerutu dan dipenuhi nanah akibat daripada masalah resdung yang cukup serius.

Sudah pelbagai rawatan yang beliau sudah cuba, namun segalanya hanya sementara, akan berulang kembali tidak lama selepas itu.

Beliau akhirnya memilih sejenis rawatan di Rimbunan Healing Spa yang terletak di Taman Bukit Ampang, di mana pusat rawatan ini menggunakan rawatan secara Naturopathic dan allopathic iaitu gabungan rawatan tradisional dan moden, apa yang menarik rawatan berkenaan bukan semata-mata untuk merawat resdung sahaja, tetapi rawatannya merangkumi sekali masalah jerawat, dan migrain.

Menurut beliau rawatan yang diterima cukup berbeza tanpa rawatan asap seperti kebiasaan dan juga tiada rawatan yang memerlukan pengeluaran lendir seperti yang diviralkan, sebaliknya menggunakan wap air yang sudah dibancuh dengan herba terpilih untuk melancarkan pernafasan dan yang paling penting mengeluarkan toksin, minyak dan hama resdung yang ada dalam kulit muka.

Rawatan Sauna Pot sebelum dan hasilnya selepas itu

Hasilnya amat mengejutkan, dari bekas air bercampur herba yang kosong, selepas hampir 20 minit bernafas dengan wap sauna pot dialirkan ke hidung, hasilnya terdapat hama dan minyak kotoran dari muka berjaya dikeluarkan.

Selepas rawatan Sauna Pot, pesakit akan melalui proses bekam badan untuk mengeluarkan darah yang merupakan bahan penyebab penyakit termasuk patogen, proses bekam dilakukan oleh pemilik Rimbunan Healing yang memegang sijil rawatan bekam yang diiktiraf oleh Pihak Kemahiran Malaysia.

Selepas rawatan bekam, Firdaus telah menjalani rawatan bouble O2 Facial atau Bouble oksigen di mana ia mencuci kulit mula yang sensitif dan membekalkan oksigen.

Rawatan terakhir adalah Sinusitis detoxification di mana darah dan white head yang ada dimuka akan dikeluarkan, proses ini adalah amat penting kerana ianya membantu pergerakan semula darah.

Akhir sekali, wajah Firdaus telah disapu dengan sejenis lumpur, serum dan Masker habatusbidara yang berfungsi sebagai anti keradangan, anti bakteria dan membantu memulihkan struktur kulit.

Tonton video untuk lebih detail mengenai rawatan


Ini adalah hasilnya selepas 3 dan 8 hari mencuba.

Selepas 3 hari

Selepas 8 hari

Jadi kepada anda diluar sana yang mempunyai masalah resdung, masalah jerawat muka yang teruk dan juga migrain, ini adalah jawpannya, tak rugi anda mencuba rawatan ini yang terbukti berkesan.

Rimbunan Healing Spa,
SH 5 Jl. Mutiara, Taman Bukit Ampang,
Selangor, 68000 Ampang Jaya, Selangor, Malaysia

Atau hubungi +60 13-287 3233

Website: rimbunanhealing.com.my
Google Map: Rimbunan Healing

Galeri gambar















Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "