Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Ini 3 Isu Hangat Dalam Dunia Gajet Sepanjang 2016 & 2 Pelawak Ini Menyimpulkannya Dalam Satu Berita Komedi

29 Dis 2016

2016 merupakan tahun yang boleh diibaratkan tahun golden age bagi dunia telefon pintar.

Di tahun ini,  nama-nama besar dalam pembikinan telefon pintar seperti Apple, Samsung, Huawei dan banyak lagi - termasuk pengeluar baharu iaitu Google - masing-masing bersaing memperkenalkan produk mereka dengan pelbagai inovasi teknologi bagi memikat pengguna.

Namun, tidak semua produk yang dikeluarkan oleh mereka-mereka ini berjaya. Malah ada juga isu lain yang timbul sehingga menjadi topik perbualan dalam kalangan penggemar-penggemar gajet di Malaysia dan luar negara.

Dua pelawak tempatan, Jason Leong dan Faiq, menyimpulkan tiga isu yang paling hangat diperkatakan dalam dunia teknologi sepanjang tahun 2016 menerusi satu persembahan berita mereka sendiri, Tech, Talk, and Touchscreens.

Isu-isu terbabit diambil berdasarkan data dari satu survey yang dijalankan oleh Vox Malaysiakini yang mengambil kira undi orang ramai.

Tiga isu yang mendapat undian paling tinggi kemudiannya dibariskan didalam program Tech, Talk, and Touchscreens. Nak tahu apa isu yang berjaya tersenarai? Lihat video dibawah:

Adakah anda bersetuju dengan senarai tersebut? Teruskan mengundi menerusi survey dibawah:






Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "