Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Lelaki Menangis Teresak-Esak Selepas Diberitahu Polis Mangsa Langgar Lari Dilanggarnya Adalah Anak Dan Isterinya Sendiri

1 Apr 2018

Seorang lelaki di China yang berjaya ditahan oleh pihak polis negara Tembok Besar itu terkejut besar dan tidak dapat menahan perasaan apabila mengetahui bahawa mangsa langgar tersebut adalah anak lelaki dan isterinya sendiri.

Lelaki tersebut yang hanya dikenali sebagai Zhang di laporkan telah meninggalkan tempat kejadian tanpa mengetahui bahawa motosikal jenis skuter elektrik yang dilanggar sebenarnya ditunggang oleh isteri serta anaknya.

Dalam sebuah rakaman video yang tular di media sosial, Zhang yang dibawa kembali ke tempat kejadian dan kelihatan menangis teresak-esak.


Ketika kejadian, saksi yang bergegas ke lokasi kemalangan di kawasan gelap di Zibo, Timur China melaporkan mereka menemui seorang wanita dan kanak-kanak lelaki yang cedera selain keadaan motosikal yang remuk. Mereka kemudiannya menghubungi ambulan untuk mendapatkan bantuan selain turut melaporkan insiden tersebut kepada pihak polis pada pukul 10.30 malam.

Kedua-dua mangsa kemudiannya dikejarkan ke hospital berdekatan namun pihak berkuasa memberitahu berita sedih apabila kanak-kanak lelaki tersebut telah meninggal dunia akibat cedera parah.


Manakala mangsa wanita diletakkan dalam jagaan rapi pihak hospital di wilayah Shandong, dalam satu kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh pihak polis.

Zhang kemudiannya berjaya ditahan pada malam yang sama sebelum diheret ke hospital oleh pihak berkuasa. Setelah mengetahui bahawa mangsa langgarnya adalah isteri dan anaknya sendiri, Zhang ternyata tidak dapat menahan sebak apatah lagi anaknya sudahpun meninggal dunia.


Menurut Zhang dalam pengakuannya kepada pihak berkuasa, dia memberitahu bahawa dia, isteri dan anaknya pergi ke rumah saudara terdekat untuk jamuan makan malam pada malam kejadian.

Ujarnya lagi, dia kemudiannya pulang dari majlis tersebut dengan memandu van manakala anak isterinya pulang dengan menunggang skuter bersama-sama dengan anak lelakinya.

Zhang mengakui bahawa dia melanggar skuter tersebut ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya.


Sumber : Mirror 
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. "Hayyy Guys...
    Sedang Bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada Bosan hanya duduk sambil nonton TV sebaiknya SEGERA bergabung dengan kami
    di D*E*W*A*P*K agen judi terpercaya di add ya PIN BBM kami D87604A1 di tunggu lo ^^"

    BalasPadam
  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "