Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

''Hilangkan Kutu Kucing Cara Mudah, Guna Je Benda Nie Habis Semua Kutu Si Comel Mati'', Pemilik Kucing Wajib Baca

3 Apr 2018

Bagi pencinta haiwan terutamanya kucing, membela haiwan tersebut merupakan sesuatu yang menyeronokkan. Melihat keletah nakal mereka menjadi seakan satu terapi yang membahagiakan.

Tetapi, yang menjadi masalahnya bila kucing anda dijangkiti kutu. Makhluk parasit ini gemar berselindung dan berkampung dalam tubuh mungil kucing-kucing comel anda. Bukan sahaja si comel tidak selesa, malah risau sekiranya kutu pula menjangkiti kita.

Bagi sesiapa yang bijak menjaga kucing dan sering menghantarnya untuk grooming, anda jarang menghadapi masalah ini. Cuma, agak menelan kos yang tinggi, tambahan lagi kalau kucing yang ada dalam bilangan yang banyak.

Sebenarnya ada cara mudah untuk anda hilangkan kutu pada kucing tanpa mengeluarkan belanja yang besar pun. Percaya atau tidak, guna cecair pencuci pinggan je. 

Tular di laman facebook, tips yang dikongsikan oleh  Jimmy Moschinolie ini, mungkin boleh dijadikan panduan untuk anda. Semoga bermanfaat dan selamat mencuba !

Jenis yang bela kucing banyak dan takde bajet nak beli shampoo kucing yg mahal korang bole try glo ni. 


Korang sental la dalam 10minit pastu bilas. nnti die jatuh sendri. Iols share dalam group kucing kena delete, seller shampoo kucing bankrap nanti.


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam
  2. Kalau guna pencuci pinggan yg bukan liquid boleh ke?

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "