Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Kecewa Dengan Apa Terjadi, Wanita Ini Tekad Bakar Semua Tudung Jenama Naelofar Yang Dibelinya, Ada Yang Belum Dipakai

6 Mac 2018
3 ulasan

Baru-baru ini negara digemparkan dengan kisah seorang pelakon terkenal yang juga merupakan usahawan berjaya, Neelofa selepas majlis pelancaran tudungnya telah menjadi kontroversi kerana memilih kelab malam untuk dijadikan lokasi perlancaran.

Rata-rata netizen mengecam tindakan berkeaan kerana dianggap tidak sensitif dengan tudung itu sendiri yang melambangkan identiti Islamik yang tidak sesuai dengan tempat maksiat.

Bagaimanapun pihak Naelofar Hijab dilihat mempertahankan tindakkannya itu kerana katanya lokasi dipilih adalah murah dan sesuai sebelum tampil membuat permohonan maaf kerana kekhilafannya itu melalui laman intagram Neelofa.

Namun sudah terlalu ramai yang marah, terbaru seorang wanita bernama Anne Zuraini telah membt memuatnaik sebuah video live yang memaparkan aksinya membakar tudung keluaran jenama Naelofar Hijab yang telah dibelinya sebelum ini.

Menurut beliau, dia merupakan peminat Neelofa sebelum ini, namun selepas apa terjadi itu, segalanya telah berubah. Semua tudung-tudung yang dibelinya dari jenama itu dibakar di mana ada tudung yang belum digunakan lagi, Malas aku nak ulas panjang-panjang, korang lihat sendiri video.



Kenapa bakar kak, kenapa taks edekah jer? ini jawapan akan Anne Zuraini.


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Kalah melulu main di agen lain?
    mari coba disini Upd4te Bett1ng (7ACD8560)

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng
    B0l4, C4sin0, s4bun9 4yam, T0gel dll.. dp50 wd50

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "