Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video)Tendang Dan Pukul Bayi Kembar Umur 24 Bulan, Pengasuh Dari 'Neraka' Ini Bebas Dari Sebarang Tuduhan

12 Mac 2018
2 ulasan

MEXICO: Sepasang suami isteri berang selepas pengasuh yang mendera dengan menendang anak mereka berumur 24 bulan terlepas daripada tindakan undang-undang, lapor TheSun.

Pengasuh yang videonya menjadi tular dan menimbulkan kemarahan orang ramai itu bebas selepas pihak polis mendakwa mereka tidak mempunyi cukup bukti untuk mendakwa pengasuh bekenaan atas tuduhan mendera kanak-kanak walaupun rakaman CCTV jelas menayangkan aksinya mengasari kedua-dua mangsa.

Pasangan suami isteri itu sebelum ini telah menyebarkan beberapa rakaman video yang memaparkan Elisa yang sudah bekerja selama 10 tahun dengan keluarga mereka itu sengaja memukul anak mereka, klip terbaru menunjukkan ia telah menendang salah seorang mangsa sehingga tersungkur di lantai.


Pihak berkuasa yang melihat video berkenaan menasihati pasangan suami isteri itu supaya tidak melakukan aduan rasmi kerana menganggap perbuatan itu sebagai kesalahan kecil.

Pihak Pejabat Peguam Negara dalam pada itu meminta agar pasangan itu mengumpul lebih nayak bukti untuk membolehkan pertuduhan terhadap Elisa dilakukan.

Sebelum ini, Elisa dilaporkan bertindak mengugut untuk mencederakan majikan selepas video berkenaan tular di laman sosial, video berkenaan telah mendapat simpati daripada netizen negara berkenaan dan menuntut agar hukuman setimpal dikenakan kepada pembantu rumah yang disifatkan sebagai 'pengasuh dari neraka' itu. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Ayo daftarkan diri Anda di F4ns Bett1ng
    Kontak bbm 5ee80afe

    BalasPadam
  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "