Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Wakil Neelofar Hijab Tampil Mohon Maaf Dan Berikan Penjelasan Selepas Dikritik Teruk Oleh Netizen

28 Feb 2018
3 ulasan

Susulan episod pelancaran produk terbaharu Neelofa yang menjadi viral di media sosial baru-baru ini, Neelofar Hijab telah mengeluarkan satu kenyataan bagi membersihkan nama pihak mereka dari terus menjadi perdebatan netizen.

Berikut merupakan kenyataan yang dikeluarkan oleh wakil Neelofar Hijab, Noor Nabila Mohd Noor yang juga merupakan kakak kepada artis terkenal tersebut.

Kami memohon jutaan maaf, terutamanya kepada penyokong kuat jenama kami dan juga semua individu yang telah terjejas oleh insiden baru-baru ini.

Majlis perlancaran yang sepatutnya menjadi acara yang istimewa untuk jenama kami, telah menjadi isu perdebatan dan menimbulkan tanda tanya pelbagai pihak.

Sepanjang majlis pada malam itu , kami telah mengambil setiap langkah berjaga-jaga untuk memastikan apa-apa jenama dan botol-botol minuman keras, gelas serta perkakas diasingkan dan dikeluarkan sepenuhnya daripada tempat tersebut sebelum berlangsungnya majlis.


Akses ke bar dan kelab lain juga ditutup dan merokok adalah dilarang sama sekali sepanjang majlis tersebut. Kami juga mendapatkan katerer luar untuk menyajikan makanan halal. Semua perkakas termasuklah sudu, garfu dan gelas yang digunakan oleh para tetamu juga disediakan oleh katerer tersebut.

Kami telah membuat keputusan untuk mengadakan majlis pelancaran ini di tempat berkenaan kerana kemudahan yang ditawarkan dan mereka juga menawarkan ruang untuk disewa sebagai ruang acara pada setiap hari Ahad dan Isnin oleh kerana ruang ini tidak dibuka untuk kunjungan umum.

Sistem pencahayaan yang memberi efek neon, sistem bunyi, paparan LED, serta sokongan teknikal adalah antara kemudahan yang diperlukan oleh kami untuk menjayakan majlis ini, dan kesemuanya didatangkan dalam satu pakej yang ditawarkan oleh pihak ruang acara.

Untuk makluman, kami kini telah mengambil langkah segera untuk membetulkan situasi ini. Tiada yang lebih penting dari mendapatkan kembali kepercayaan dan keyakinan semua.

Kami mengambil serius dan mendengar semua komen mengenai isu ini, dan kami akan menggunakannya untuk membimbing kami secara positif bagi mengelakkan insiden yang sama berulang.

Kami akan pastikan isu keagamaan dan kebudayaan akan dititikberatkan dalam setiap keputusan yang dibuat pada masa hadapan dan kami amat berharap agar diberi peluang untuk memperbaiki diri dan memperbetulkan keadaan.

Yang ikhlas,
Noor Nabila Mohd Noor
Pengarah Urusan,
NH Prima International Sdn Bhd


Sumber : Astro Awani
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Patut pompuan tu yg minta maap apsal men wakil plak? Dh la sombong bodoh lak tu...

    BalasPadam
  2. Ayo pasang jagoanmu disini Upd4te Bett1ng
    Info lanjut 7ACD8560

    BalasPadam
  3. F4ns Bett1ng, 4man dan terpercay4

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "