Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Saya Mahu Hafizh Syahrin Bersama Pasukan Kami Sepanjang Musim 2018 - Herve Poncharal

21 Feb 2018

21 Feb - Baru-baru ini, Hafizh Syahrin telah melakukan debut sulungnya untuk kelas utama MotoGP bersama pasukan Monster Yamaha Tech3 di Buriram, Thailand. Penampilan Hafizh itu telah menjadi buah mulut media massa bukan sahaja di dalam negara malah, negara luar juga turut memperkatakan tentang Hafizh Syahrin, lapor laman web rasmi MotoGP.

Selepas ujian yang yang memberansangkan itu, timbul persoalan status Hafizh Syahrin bersama pasukan Yamaha Tech3. Sama ada beliau berjaya mewakili pasukan itu secara rasmi atau tidak.

Herve Poncharal yang juga Prinsipal pasukan Monster Yamaha Tech3 telah membuat kenyataan yang dinantikan oleh peminat serta Hafizh sendiri. Menurut Poncharal dia mahukan Hafizh bersama pasukannya sepanjang musim 2018 namun, masih belum ada kata putus buat masa ini.


“Saya mahu Hafizh bersama pasukan kami sepanjang musim 2018 ini, tetapi pertama sekali saya perlu menyakinkan rakan-rakan kongsi saya," kata Poncharal.

Menurut beliau juga, dengan penarikan diri Jonas Folger dari pasukan itu, semuanya seakan menjadi kelam kabut namun, pasukan itu pasti ada jalan penyelesaian terbaik.

Bukan itu sahaja, Dato Razlan juga telah memuat turun status baru yang menyatakan bahawa ada berita yang akan disampaikan pada hari ini dan lebih tepat lagi pada jam 4 petang katanya

Manakala khabar berita dari Buriram pula memberitahu bahawa ada kargo yang dalam perjalanan menuju ke Sepang.




Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "