Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"JKR Dah Lulus, Bot Pun Dah Ada," ADUN Jelai Tampil Beri Penjelasan

2 Jan 2018

2 Jan - Ahli Dewan Undangan Negeri Jelai, Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail telah menafikan bahawa beliau tidak memberikan perhatian untuk membantu membaik pulih Jambatan Gantung Kampung Pamah Aur, Lipis, Pahang.

Menurut beliau, permohonan telah dibuat kepada Jabatan Kerja Raya (JKR) untuk membaik pulih jambatan tersebut dan telah pun diluluskan pada 21 Disember lalu.

"Saya rasa kesal dengan apa yang telah diviralkan oleh isteri saudara Jalil ini. Bila penerangan diberikan kepadanya, dia telah berpuas hati," katanya.

Katanya lagi kepada Astro Awani, jika ada sebarang masalah terus kemukan masalah tersebut kepada JKKK, Penghulu atau terus berjumpa beliau sendiri untuk bertanya dan mendapatkan maklumat.

Menerusi satu surat yang dikongsi kepada Astro Awani, peruntukkan yang berjumlah RM462,414.40 itu telah diluluskan JKR dengan arahan kerja baik pulih akan bermula pada 8 Januari dan berakhir pada 18 Mac 2018.


Beliau yang juga Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri Pahang menegaskan bahawa pihak JKKK sudah menyediakan bot untuk menyeberangi sungai tersebut.

"Perkara ini sebenarnya ini salah faham di mana kita dapat berbincang dan berborak seperti keluarga di mana saya menegaskan dalam apa juga keadaan utamakan keselamatan," ujarnya


Jalan alternatif untuk ke sebarang jalan telah pun disediakan namun, jalan tersebut tidak boleh digunakan buat sementara waktu akibat ditenggelami air banjir.

Hari ini, telah tular sebuah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook, Siti Zaharah Othman yang menunjukkan suami serta anaknya terpaksa menyeberangi sungai untuk ke sekolah melalui sebuah jambatan yang telah rosak.

Selain kecaman terhadap Kerajaan Negeri yang dilihat gagal menyediakan infrastruktur sempurna kepada masyarakat, ada juga netizen yang mengecam tindakan ibu bapa tersebut yang dilihat sanggup menggadai nyawa anak mereka. - Siakapkeli.my


Sumber: Awani
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 5 ulasan )
  1. Daftar sekarang dan pasang jagoammu (Upd4te Bett1ng)
    minimal depo/wd hanya 50rb

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng
    B0l4, C4sin0, T4ngkaS, s4bun9 4yam dll.. dp50 wd50

    BalasPadam
  3. Permisi...numpang lewat,buat kamu yang lagi bosan dan ingin mengisi waktu luang dengan menambah penghasilan yuk gabung di di situs kami www.fanspoker.com
    kesempatan menang lebih besar yakin ngak nyesel deh ^^,di tunggu ya.
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam
  4. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam
  5. dicoba keberuntungannya bersama kami, menangka n uang jutaan rupiah, hanya dengan minimal deposit 10.000
    yuk bergabung segera dengan kami di dewapk^^ segera di add pin bb kami D87604A1 :* :*

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "