Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Bukan Sekadar Mencantik Bibir Tetapi Turut Merawat Bibir Anda, Lisptik Keluaran Anak Tempatan Dengan Sentuhan Dari Perancis Ini Dapat Sambutan Tidak Disangka

25 Jan 2018
No Comment

Kosmetik dan wanita memang sudah sebati dan sukar dipisahkan, wanita mana yang tidak mahu kelihatan cantikkan, kerana cantik itu memberi keyakinan diri yang tinggi kepada mereka membuatkan produk kosmetik mendapat permintaan yang tinggi tetapi kebanyakan dikuasai oleh syarikat kosmetik daripada luar negara yang perlu diimport ke Malaysia menjadikannya lebih mahal.

Kerana permintaan yang tinggi itu, pihak Zinia Cosmetic Sdn Bhd telah mengambil langkah ke depan dengan melancarkan produk pertama mereka iaitu Lip Matte Colour Cream diinspirasikan ‘Formulation of France’ di mana sambutan diterima terhadap lipstick ini amat luar biasa sekali.

Sebelum terhasilnya lipstick Lip Matte Colour ini, ia telah menjalani kajian dan penyelidikan (R&D) selama 6 bulan oleh pakar kecantikan dan kosmetik bagi memastikan formulasi dan kualitinya standing dengan jenama antarabangsa.


Apa yang mengujakan ramai wanita yang mengetahui kewujudan Lip Matte Colour adalah kerana bahan-bahan digunakan untuk membuat lipstick ini, SonRei Lip Cream menggunakan 100% bahan natural berasaskan minyak jojoba, minyak zaitun, minyak castor, minyak bunga matahari, minyak kelapa & vitamin C menjadikan ianya bukan hanya lipstick bagi kecantikan bibir, malah ianya berfungsi untuk penjagaan bibir . Bibir juga adalah aset berharga untuk kaum hawa untuk menyerlahkan kejelitaan & meningkatkan keyakinan diri.


Dengan 6 pilihan warna yang bertemakan floral ianya amat sesuai dengan tona warna bibir wanita Asia. Selain itu, Lip Matte Cream SonRei ini tahan lama & mesra wuduk kerana kemasan matte cream mudah dibersihkan oleh pengguna. Teksturnya sangat ringan hinggakan pengguna merasakan seperti tidak memakai apa apa produk di bibir.

Dari segi keselamatan penggunaannya, ianya tidak perlu difikirkan lagi, dengan berasaskan bahan-bahan semula jadi, Lip Matte Cream SonRei ini bebas daripada bahan kimia, tidak akan memberi kesan sampingan walaupun untuk penggunaan kerap, bahkan dengan penggunaan kerap formulasi Lip Matte Cream ini bertindak untuk penjagaan kelembutan & kelembapan kulit bibir, bibir tidak mudah kering, merekah dan pecah.

Jom baca apa kata mereka yang dan menggunakan SonRei Lip Cream ini


“ Best sangat lip cream ni .. bibir nampak cantik & seksis “ kata Kak Engku @ Raja Azura yang telah mencubanya.

“ Lipstik ni smooth dengan pelbagai pilihan warna yang cantik .. Bibir nampak lebih berseri-seri, lembab & tahan lama “ ~ Puan Azira ~

“ I suka sangat dengan SonRei Lip Cream ni .. tekstur lip matte yang halus macam tak pakai lipstick pun .. mudah nak dibersihkan & mesra wuduk .. memang best lah “ ~ Cik Nurul ~

“ Saya paling suka warna SonRei Lip Cream BLOSSOM .. Pakai sikit jer, bibir dah nampak wowwwww gitu .. macam guna lipstick jenama antarabangsa “ ~ Cik Farahida ~

“ Kesemua 6 pilihan warna lipstick SonRei ni memang cantik menawan sesuai dengan semua jenis tona warna kulit ..  Sebelum ni pakai warna lipstick ala-ala ‘nude’ pink & merah jer .. Dengan Lip Matte SonRei Colour Cream, I dah suka pakai warna nude .. Nampak suweeeettttt sangat “ ~ Cik Ida Baharom.


Sempena dengan perlancaran produk terbaru, Zinia Cosmetic kini menawarkan PROMOSI untuk mereka yang diluar sana yang mahu mencubanya di mana anda boleh mendapatkannya dengan harga RM45 dan postage PERCUMA, harga asal adalah RM55.


Jadi tunggu apa lagi, dapatkan lipstick local bertaraf antarabangsa – SonRei Lip Cream dengan harga serendah RM 45 sahaja.

Beberapa pilihan untuk membuat tempahan SonRei Lip Cream, iaitu :

1-Layari www.sonreicosmetics.com
2-Whatsapp ke  +6011-16329010 / +6012-3066097, +60122755498.
3-Facebook Page : https://www.facebook.com/mysonreicosmetic
4-Instagram : https://instagram.com/sonreicosmetic/


5. Jangan lupa untuk muat turun aplikasi Android SonReiCosmetic di Google Play anda bagi memudahkan anda untuk membuat pembelian secara mudah dan pada bila bila masa sahaja. Bukan itu sahaja, anda akan menjadi antara yang terawal untuk mendapat informasi terkini kami.


6. Aplikasi SonRei Cosmetic di Google Play memudahkan tempahan produk kerana ia merupakan aplikasi mesra pengguna yang boleh digunakan oleh semua peringkat usia. SonRei Cosmetic, semuanya di hujung jari anda! 
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "