Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Zanco T1, Telefon Bimbit Terkecil Di Dunia Lebih Kecil Dari Saiz Ibu Jari Bakal Dipasarkan Pada Mei 2018

29 Dis 2017

Di era dimana telefon dengan skrin besar menjadi pilihan, sebuah syarikat pengeluar cuba melakukan hal berbeza apabila bertindak mencipta sebuah telefon bimbit sekecil mungkin.

Terkini, syarikat tersebut berjaya mengeluarkan sebuah telefon bimbit yang lebih kecil dari saiz ibu jari manusia dan lebih ringan dari duit syiling yang dikenali sebagai Zanco t1.

Ia mempunyai kemampuan untuk menyimpan sehingga 300 buah nombor telefon dan boleh dimuatkan di dalam poket paling kecil pada mana-mana pakaian.

Walaupun bersaiz kecil, Zanco turut mempunyai kemampuan seperti telefon bimbit yang biasa seperti menghantar sms dan berbual.

Orang ramai bagaimanapun pasti tertanya-tanya sama ada produk tersebut bakal diterima baik oleh pengguna atau tidak? Bagi mendapatkan jawapan, Zanco dan Clubbit telah menjalankan kempen mengumpul dan Kickstarter dengan sasaran sebanyak $33,444. Sekiranya sasaran tersebut berjaya dicapai, mereka akan mengeluarkan telefon bimbit tersebut secara besar-besaran.

"Kami bangga memperkenalkan telefon bimbit terkecil di dunia. Ia sangat kecil, anda tidak akan percaya ia wujud! Ia adalah hadiah yang sempurna untuk pecinta gajet dan muat untuk beg atau poket tidak kira berapa kecil pun ia," menurut kenyataa melalui kempen Kickstarter.

"Kali pertama anda melihatnya, anda tidak akan mempercayainya. Kemudian anda berfikir mengapa ia wujud? Apabila anda melihatnya kali ketiga, anda akan sedar betapa anda mahukannya."


Berbaki 22 hari lagi sebelum kempen tersebut tamat, mereka sudah pun berjaya mengumpul dana sebanyak $102,816, angka yang sudahpun melepasi sasaran yang ditetapkan dan kini mereka di landasan betul untuk memulakan pengeluaran secara besar-besaran.

Pembeli tidak perlu risau kerana Zanco berupaya untuk menggunakan kad sim nano, sama seperti yang diguna pakai oleh telefon bimbit pada hari ini, bagaimanapun ia hanya mempunyai fungsi rangkaian internet 2G sahaja.

Orang ramai yang berminat untuk mendapatkan telefon bimbit terkecil didunia perlu menunggu sehingga Mei 2018 apabila ia sedia untuk dipasarkan.

Keran saiznya yang sangat kecil, ramai juga yang tertanya-tanya sama ada ia bakal menjadi popular seperti telefon bimbit kecil sebelum ini, Zanco Fly dalam kalangan banduan di penjara kerana ia mudah diseludup.

Sumber : The India Express
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Upd4te Bett1ng, sbo, maxbet, s4bung 4yam, t4ngk4s dp50 wd50

    BalasPadam
  2. Ayo daftarkan diri Anda di F4ns Bett1ng
    pin bbm 5ee80afe

    BalasPadam
  3. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    BalasPadam
  4. salam kenal ya,mari bermain bersama kami di www.fanspoker.com
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "