Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Lelaki Dan Wanita Suspek Kes Langgar Dan Bunuh Di Stesen Minyak Di Johor Ditahan Reman Seminggu

21 Dis 2017
3 ulasan

Reman seorang lelaki dan seorang wanita suspek kes bunuh tikam dan langgar di stesen minyak Taman Pelangi, Johor Bahru, Ahad lalu selama seminggu bagi membantu siasatan pihak berkuasa.

Reman tujuh hari tersebut bermula pada hari ini bagi membantu siasatan pembunuhan tragik tersebut mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. Perintah reman tersebut dikeluarkan oleh Majistret Noor Aisyah Ahmad.

Manakala 4 lagi lelaki yang ditahan sebelum ini akan ditahan reman sehingga 27 Disember ini. Kesemua suspek lelaki yang berusia dalam linkungan 20-an ditahan di sekitar Johor Bahru, pagi tadi.

Dalam perkembangan lain, mendiang mangsa pembunuhan tersebut dibawa untuk disemadikan di Taman Peringatan Jelutong, Melaka, 9.50 pagi selepas tiga hari berada di Pusat Peringatan Nirvana di Jalan Skudai, Johor Bahru.

Terdahulu, negara digemparkan setelah tersebarnya sebuah rakaman pendek yang menunjukkan seorang lelaki di tarik masuk ke dalam kereta. Lelaki tersebut kemudian dipercayai telah ditikam sebelum sebuah kereta BMW berwarna putih yang dinaiki suspek bertindak melanggar mangsa beberapa kali. Suspek disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Dua hari lepas, Timbalan Perdana Menteri Malaysia yang juga Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengesahkan kejadian tersebut berpunca darpada perselisihan faham dan perebutan dua kumpulan kongsi gelap.



Sumber : myMetro
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. F4ns Bett1ng Aman dan terpercay4
    Info lebih lanjut : 5ee80afe :)

    BalasPadam
  2. Dengan minimal deposit 10.000, kalian bisa mencoba keberuntungannya bersama dengan kami
    segera add pin bb kami D87604A1, ditunggu ya di D3W4PK**

    BalasPadam
  3. Untuk mempermudah kamu bermain guys www.fanspoker.com menghadirkan 6 permainan hanya dalam 1 ID 1 APLIKASI guys,,,
    dimana lagi kalau bukan di www.fanspoker.com
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "