Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Dapat Fon Baru Dengan Hanya RM25 Sebulan Dengan Easyphone Dari Celcom, Tiada Kontrak Tiada Masalah!

21 Dis 2017

Zaman sekarang ni tak susah untuk memiliki telefon pintar. Telefon pintar itu sendiri sudah diterima sebagai satu barang dalam kategori keperluan oleh umum.

Banyak cara untuk membeli telefon pintar, pertama anda boleh membeli secara tunai, ke-dua anda boleh membeli menggunakan kad kredit, dan yang terakhir membeli fon secara ansuran melalui pakej pelan internet yang ditawarkan oleh syarikat  telko tempatan.

Memperkenalkan pelan ansuran selama 24 bulan Easyphone dari Celcom. Yang menariknya tentang pelan baru dari Celcom ini adalah ianya tidak memerlukan penggunaan kad kredit atau bayaran permulaan untuk memiliki fon baru.

Jom kita tengok harga yang ditawarkan oleh pelan Easyphone dari Celcom, cukup mengiurkan ke tak. Dibawah adalah senarai telefon Android yang ditawarkan.


Pada penulis sendiri, pakej Huawei Mate 10  dengan pelan FIRST Gold Plus RM98 dengan ansuran bulanan untuk harga peranti hanya serendah RM75 sebulan dilihat satu pakej yang sangat berbaloi. Jika dikira semula, peranti akan berharga RM1,800, satu subsidi yang agak banyak daripada harga asal iaitu RM2,699.



via GIPHY

Lagi best kalau anda memilih pakej FIRST Platinum Plus RM188, anda tidak perlu membayar harga peranti kerana ianya ditanggung oleh Celcom, bermakna anda akan dapat Huawei Mate 10 secara percuma. Wow!



Pada anda yang tidak memandang telefon Android, Celcom turut menawarkan iPhone 8 dan iPhone X dalam pakej 'miliki fon idaman dengan mudah' ini.



Harga bulanan yang ditawarkan untuk iPhone X bagi variasi 64GB adalah serendah RM138 untuk pakej pelan FIRST Platinum Plus RM188. Jika dikira semula harga yang ditawarkan untuk iPhone X adalah RM3,312. Mana nak dapat harga macam ni kalau nak beli iPhone X? Mungkin dalam 2,3 tahun lagi boleh la dapat harga macam ni. Tunggu harga turun.

Sila layari disini untuk info lanjut tentang pakej Easyphone dari Celcom.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. F4ns Bett1ng Aman dan terpercay4
    Info lebih lanjut : 5ee80afe :)

    BalasPadam
  2. Dengan minimal deposit 10.000, kalian bisa mencoba keberuntungannya bersama dengan kami
    segera add pin bb kami D87604A1, ditunggu ya di D3W4PK**

    BalasPadam
  3. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "