Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Sanggup Bunuh Suami Sendiri Demi Ganti Mahu Identiti Suami Dengan Kekasih

14 Dis 2017
3 ulasan

Seorang wanita nekad membunuh suaminya dan kemudiannya 'mencederakan' wajah kekasihnya dengan asid sebelum memaklumkan kepada keluarga mentuanya bahawa si 'suaminya' cedera kerana diserang sekumpulan lelaki di Teelangana, India.

Wanita  yang dikenali sebagai Swathi, 28, dengan kekasihnya, Rajesh, merancang pembunuhan suaminya, Sudhakar Reddy, 32 sebelum mencuri identiti Sudhakar untuk digunakan oleh Rajesh yang juga bersetuju menjalani pembedahan plastik.

Menurut polis tempatan India, pasangan kekasih itu dipercayai mendapat ilham untuk melakukan rancangan jahat itu daripada sebuah filem India, Yevadu (Siapa-2014) dimanasalah seorang watak menjalani pembedahan plastik bagi mencuri identiti lelaki lain.

Menurut laporan Gulf News, Deputi Superintendan A Lakshminarayana, berkata pasangan itu sudah tujuh tahun berkahwin dan wanita beranak dua itu menjalin hubungan dengan Rajesh dua tahun lal.

Pada 28 November lalu, dipercayai, Swathi, seorang jururawat menyuntik Sudhakar dengan pelali dan selepas suaminya pengsan, dia dan Rajesh memukulnya dengan besi hingga mati. Mereka membawa mayat mangsa ke dalam hutan dan dibakar.

Dua hari kemudian, Swathi mencederakan muka serta tubuh Rajesh menggunakan asid dengan kerelaan lelaki itu sebelum memberitahu keluarga mentuanya bahawa anak mereka diserang dengan asid.

Keluarga Sudhakar yang percaya dengan penipuan itu membawa Rajesh ke sebuah hospital di Hyderabad sebelum membuat laporan polis.

Namun, mereka kemudian mula curiga selepas Rajesh enggan makan sup kambing kerana dia hanya makan sayuran sedangkan sup kambing adalah kegemaran anak mereka, Sudhakar.

Polis membuka kembali siasatan dan selepas memeriksa cap jarinya, menyedari Rajesh bukannya Sudhakar lalu menahannya bersama Swathi.

Mereka mengakui membunuh Sudhakar dan polis menemui mayat mangsa yang terbakar teruk.

Sumber- Gulf News
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )

  1. Q kerja di Hongkong 3 THN dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat tidur mlm Kerja sampe subuh pgi klo lagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 3 THN, kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Jenggot di facebook, awalnya Q ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp Q beranikan diri coba telpon beliau. Tp Q memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, Q di Hongkong bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah 😇😇 jika ada teman minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti Q. Amin...


    BalasPadam
  2. salam kenal ya,mari bermain bersama kami di www.fanspoker.com
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam
  3. ayo ditunggu apa lagi segera bergabung dengan kami di D/E/W/A/P/K
    menangkan uang jutaan rupiah, dengan minimal deposit 10.000 saja looo.
    ayo segera bergabung ya ditunggu lo ^_^

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "