Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Fattah Amin Enggan Muncul Dalam 'Meletop' Dihoskan Neelofa?

13 Dis 2017
5 ulasan

Pelakon dan penyanyi, Fattah Amin sekali lagi menjadi perhatian selepas dia dikatakan enggan muncul dalam program Meletop yang dihoskan oleh Neelofa dan Nabil Ahmad.

Difahamkan, pihak produksi yang pada awalnya membuat pengumuman mengenai kemunculan Fattah dalam rancangan itu memohon maaf ketika rancangan berkenaan sedang keudara atas sebab Fattah tidak dapat hadir.

“Kami ingin memohon maaf. Fattah Amin tidak dapat hadir malam ni, disebabkan urusan di luar jangkaan yang tak dapat dielakkan. Tapi jangan risau, nanti kami jemput Fattah Amin & isteri datang sini lagi. Hehe,” jelas kenyataan itu menerusi Instagram rasmi program berkenaan.


Pelakon drama Hero Seorang Cinderella itu dipercayai sudah pun bersiap sedia di belakang pentas untuk muncul dalam program berikut sebelum membuat keputusan untuk menarik diri pada saat akhir.

Situasi berkenaan berjaya dirakamkan peminat yang berada dalam studio untuk menyaksikan siaran itu.


Sementara itu, menurut laporan yang dipetik dari mStar Online, Ketua Saluran Melayu Astro, Raqim Ahmad ketika dihubungi memberi komen ringkas dengan berkata, Fattah sememangnya sudah muncul di belakang pentas namun dia ada hal kecemasan dan perlu bergegas pulang.

Insiden yang berlaku itu menerima pelbagai reaksi dari netizen yang rata-ratanya menyifatkan Fattah tidak profesional.

Sumber- mStar Online
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 5 ulasan )
  1. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  2. Kalah melulu main di agen lain?
    mari coba disini F4ns Bett1ng (5ee80afe) ^^

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam

  4. Q kerja di Hongkong 3 THN dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat tidur mlm Kerja sampe subuh pgi klo lagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 3 THN, kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Jenggot di facebook, awalnya Q ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp Q beranikan diri coba telpon beliau. Tp Q memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, Q di Hongkong bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah 😇😇 jika ada teman minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti Q. Amin...


    BalasPadam
  5. Dengan minimal deposit 10.000, kalian bisa mencoba keberuntungannya bersama dengan kami
    segera add pin bb kami D87604A1, ditunggu ya di D3W4PK**

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "