Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Mereka Datang Untuk Belajar, Bukan Mati Kerana Cuai," Naz Rahman Berang Dengan Jawapan Dari Pengetua Tahfiz

15 Sep 2017

Kejadian kebakaran di Pusat Tahfiz Darul Quran Iftifaqiyyh semalam sangat menyentuh hati rakyat Malaysia. Rata-rata netizen masih lagi memperkatakan mengenai isu ini. Walaupun punca sebenar masih belum diketahui lagi dan siasatan secara terperinci sedang dijalankan.

Selepas kejadian semalam, Pengetua pusat tahfiz Muhammad Zahid Mahmod telah mengeluarkan satu kenyataan yang membuat netizen kurang senang. Manakala, seorang pengacara Nazrudin Rahman adalah salah seorang yang tidak setuju dengan kenyataan tersebut.

Seperti yang dilaporkan dalam Malaysia Gazette.


Menurut Nazrudin Rahman "mereka mati kerana mentaliti yang tak hiraukan piawaian."




Kenyataan daripada Naz Rahman itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, ada yang bersetuju manakala ada juga yang tidak bersetuju dengan menyatakan artis itu tidak faham akan maksud yang dikatakan oleh pengetua tahfiz berkenaan.

Apa pun, jangan pandai-pandai buat spekulasi, biar pihak berkuasa jalankan dahulu siasatan dan jawapan akan kita peroleh nanti. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Bagi yang bergadang, mari mainkan game bola dari kami f*a*n*s*b*e*t*t*i*n*g
    Daftar dahulu ya.. info lebih lanjut >> 5ee80afe :)

    BalasPadam
  2. mari buruan yang jauh merapat, yang dekat silahkan daftar,mainkan dan menangkan hadiahnya, hanya di u*p*d*a*t*e*b*e*t*t*i*n*g

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "