Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Anda Bukan Peminat Keju Tegar Jika Belum Cuba Sos Keju Terbaru Dari KFC ini

8 Sep 2017

Nampaknya syarikat restoran makanan segera terkenal, Kentucky Fried Chicken(KFC) tidak jemu-jemu mencari idea yang terbaik untuk terus menawan hati pelanggannya.

Terbaru, pihak KFC Malaysia telah memperkenalkan siri terbaru hidangan berkeju yang sentiasa mendapat sambutan hangat selama ini, ianya diteruskan lagi dengan memperkenalkan sos premium keju Romano untuk dinikmati bersama ayam Hot & Spicy yang sentiasa menjadi kegemaran ramai.

Cheese Romano adalah berasal daripada negara yang terkenal dengan ciptaan kejunya yang berkualiti tinggi di mana Cheezy Romano menawarkan citarasa Itali kepada penggemar KFC yang digabungkan untuk dikongsi Bersama insan tersayang.

Tidak dapat dinafikan lagi, idea terbaru daripada KFC ini pasti membuatkan mereka yang menikmatinya akan rasa jatuh hati kerana ianya diinspirasikan daripada permintaan peminatnya yang sentiasa menginginkan hidangan berkeju daripada KFC.


Bayangkan keenakan Cheese Romano Crunch yang diadun romantis dinikmati antara keju premium Romano bersama melengkapkan kerangupan ayam Hot & Spicy KFC cair di dalam mulut anda, sedapnya pasti lebih terasa bila dikongsi dengan tersayang.


KFC Romano Crunch boleh dibeli secara a la carte bermula daripada hanya RM5.50 atau di dalam hidangan kombo yang didatangkan bersama dua ketul ayam Hot & Spicy, sos keju Cheezy Romano bersama hidangan sampingan KFC kegemaran ramai, iaitu coleslaw, kentang putar serta minuman ringan dengan hanya daripada RM13.50.

Jadi rugi jika tidak mencuba menu terbaru daripada KFC ini di mana gabungan ini sudah cukup memastikan gigitan pertama anda hari ini buat anda ingin mencuba lagi.

Foto: Thanis Lim

Bagaimana untuk mendapatkannya? Jangan risau kerana KFC Cheezy Romano Crunch boleh didapati di semua restoran KFC seluruh Malaysia bermula dari 24 August 2017, sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.kfc.com.my



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Swin888.blogspot.com
    Wechat / whatsapp
    Bit.ly/60133026666
    011-2611-9352
    014-322-7846

    SWIN888 SENANG DAPAT ANGPAO & JACKPOT.
    #SCR888 ->>> Pay dirt
    #LPE88 --->>> A night Out
    #JOKER123 --->>> Robin Hood
    #GW99 ---->>> Tarzan
    #SKY777 -->>> Aqua cash
    #sky99 --->>> Thai paradise

    - WELCOME BONUS 30%
    - DAILY BONUS 10%
    - REFER BONUS 20%
    - 100% TRUSTED #BESMART
    - 24 JAM MASA CUCI/
    TOPUP
    - MININAL TOPUP Myr10.
    - HARI HARI JACKPOT
    - LEBIH DARI 1000+ MACAM SLOTGAMES & UPDATE SETIAP HARI.

    Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCF7oiXFOTBVGvI3h7J2qqqw

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "