Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Tindakan Romantik Lelaki Ini Bantu Isterinya Buat 'Sit Up' Untuk Kurus Sebelum Kahwin Dapat Perhatian Netizen

15 Ogo 2017
4 ulasan

Setiap antara kita pasti inginkan yang terbaik dalam hidup terutama dalam memilih pasangan, namun adalah lumrah ramai yang sudah pasti memilih paras wajah yang katanya sekadar sejuk mata memandang.

Ramai kita terbaca kisah kekecewaan seorang lelaki atau wanita di laman sosial terutamanya group diet makanan yang menyatakan ramai antara mereka ditinggalkan kekasih punca mereka mahu menurunkan berat badan, ramai antara mereka yang berjaya kurus selepas putus cinta kerana kecewa bentuk badan mereka yang tidak boleh diterima oleh pasangan.

Namun, itu dah menjadi kebiasaan kini, apa yang ingin dikongsikan ini sebuah kisah yang menarik sebuah cinta sejati, mana tidaknya seorang lelaki tampan dari Suphan Buri, Thailand ini, lelaki bernama Rangsan ini sanggup mengahwini teman wanita yang berbadan besar walaupun ada ramai yang mengatakan mereka tidak sepadan.

Pasangan ini dikatakan telah berkawan sejak di bangku sekolah lagi dan lelaki itu menyatakan dia tidak kisah dengan bentuk tubuh isterinya kerana lebih mementingkan hatinya yang tulus menyayangi dirinya seadanya sejak dulu lagi.



Hampir setahun lalu, isterinya Suchada, yang ketika itu masih bergelar kekasihnya telah menyatakan hasrat ingin menurunkan berat badan sebelum berkahwin, hasrat itu disambut baik oleh lelaki berkenaan yang tidak kisah dan menyokong keputusan isterinya itu.

Rangsan menemani Suchada bersenam dan workout.

Dia telah cuba sedaya upaya membantu kekasihnya itu menurunkan berat badan sebelum berkahwin, dengan menemaninya senaman di taman dan membantu dia melakukan sit up dirumah.

Sebuah video dia membantu kekasihnya itu melakukan sit up telah tular di laman Facebook, video itu memaparkan setiap kali kekasihnya itu berjaya melakukan sit up, dia akan memberi satu ciuman sebagai upah kerana berjaya.

Video dan gambar itu dimuatnaik dengan kepsyen berbunyi " Dari hari ini dan sampai bila-bila, dia kurus atau gemukm cinta terhadapanya akan terus bertambah, hanya kami berdua yang memahami siapa kami, tidak kita apa yang terjadi, kami akan tetap bersama,"

Video itu mendapat perhatian ramai dan mereka rata-rata memuji tindakan lelaki berkenaan selain menyifatkannya sebagai cinta sejadi kerana tidak kisah walaupun berat badan kekasihnya selain sanggup membantu dan menemani kekasihnya itu menurunkan berat badan.

 Walaupun berat badan tidak turun dengan begitu ketara, Rangsan tetap mahu mengahwini kekasihnya itu di mana pada7 Julai lalu mereka telah selamat disatukan sebagai suami isteri.

Kisah mereka ini telah tular di mana video dan gambar pasangan ini telah dikongsi 44 ribu kali dan video ditonton lebih dari enam juta orang.

Apapun, semoga perkahwinan pasangan ini berkekalan sehingga akhir hayat. - Siakapkeli.my



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. F*a*n*s*B*E*T*I*N*G Aman dan terpercaya
    Info lebih lanjut : 5ee80afe :)

    BalasPadam
  2. yuk..., segera bergabung dengan kami di updatebetting
    add pin aku ya 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. Untuk mempermudah kamu bermain guys www.fanspoker.com menghadirkan 6 permainan hanya dalam 1 ID 1 APLIKASI guys,,,
    dimana lagi kalau bukan di www.fanspoker.com
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam
  4. Dengan minimal deposit 10.000, kalian bisa mencoba keberuntungannya bersama dengan kami
    segera add pin bb kami D87604A1, ditunggu ya di D3W4PK**

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "