Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

[Video] Tenteramkan Bayi Menangis Dengan Serta Merta, Bapa Ini Buktikan Teknik 'The Hold' Dari Pakar Benar-Benar Berhasil

11 Ogo 2017
One Comment

Bagi ibu bapa yang ada anak kecil, tumpuan sepenuhnya sudah pasti akan diberikan kepada bayi ini, dan selalunya keutamaan anak didahulukan, barulah ibu bapa itu sendiri.

Bagi bayi, yang mana tidak boleh berkata-kata lagi, dan hanya boelh berkomunikasi denga merengek serta menangis sahaja, ia sedikit sebanyak membuatkan ibu bapa harus tahu bagaimana untuk mententeramkan mereka.

Mungkin segala kemungkinan yang membuatkan bayi menangis telah dicuba, seperti beri susu, tukar lampin, atau dukung, tapi bayi tetap menangis.

Berdasarkan dari perkongsian Muhammad Najmi Rohaizad yang mana telah mempraktikkan sendiri akan cara yang disyorkan oleh Dr Robert C Hamilton, ia ternyata benar-benar membantu dalam menghentikan bayi dari menangis serta-merta.

Bagaimana cara tersebut, mari kita ikuti perkongsian darinya.

Foto: thebump

Teknik 'The Hold' untuk hentikan bayi dari menangis serta merta. Teknik ini di temui oleh Dr. Robert C Hamilton dari Santa Monica, California. Alhamdulillah berkesan guna teknik ni.

1- Lipatkan kedua tangan bayi

2- Terbalikkan bayi dan pegang bahagian punggung bayi kemudian dodoikan







- Siakap Keli
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. b0la, c4sin0, CMDbet, tangkas, sabung 4yam, dll hanya di F4NS B3TT1N9, yukk buruan.. :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "