Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Pusat Beli Belah Perkenal 'Pondok Rileks' Supaya Suami Boleh Main Game Sementara Isteri Beli Belah

13 Jul 2017

Bagi menjadikan pengalaman membeli belah lebih mengujakan untuk kedua-dua suami dan isteri, sebuah pasaraya di Shanghai melancarkan empat 'pondok rileks suami', yang akan membekalkan pelbagai hiburan - kebanyakan dalam bentuk permainan video - bagi mengelakkan suami bosan ketika menunggu isteri membeli belah.

Pondok-pondok itu terletak di pusat beli belah Global Harbor di Shanghai dan kini sedang berada dalam tempoh percubaan selama sebulan.

Ketika isteri sedang asyik membeli belah, si suami boleh menenangkan fikiran bersama permainan video atau televisyen di pondok peribadi itu.

Menurut The Paper, kebanyakan lelaki memberi respon positif atas inisiatif itu. Bagaimanapun, mereka merungut kerana pondok itu tidak dilengkapi dengan pendingin hawa.

Sebaliknya pula respon yang diterima dari kaum wanita yang kurang bersetuju dengan konsep itu kerana takut mereka akan bosan membeli-belah berkeseorangan di pusat beli belah trbabit.

"Apa akan jadi jika saya sudah habis membeli belah, tapi dia masih belum habis bermain game? Tidakkah ini akan buat benda lagi teruk?" kata seorang pengunjung.




Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. F*a*n*s*B*E*T*I*N*G Aman dan terpercaya
    Info lebih lanjut : 5ee80afe :)

    BalasPadam
  2. segera bergabung dengan kami di u+p+d+a+t+e+b+e+t+t+i+n+g
    dan menangkan hadiah menariknya

    BalasPadam
  3. join yuk di www.arenadomino.com
    minimal depo dan wd cuma 20 ribu
    dengan 1 userid sudah bisa bermain 7 games

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "