Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Atasi 5 Masalah Kulit Wajah dan Kekalkan Kulit Sihat dengan Nakeysha, Promosi Harga Runtuh Sempena Aidilfitri

2 Jun 2017


Kulit berjeragat, tona kulit tidak sekata, kulit kusam, kulit berminyak, dan paling kita takuti ialah kulit berjerawat adalah antara 5 jenis masalah kulit wajah yang sering kita alami,

Apabila terpandang wajah-wajah mulus selebriti, hati terdetik teringin merasa kulit mulus, putih melepak tanpa cela. Tetapi memilih Set Penjagaan Wajah yang bersesuaian bukanlah sesuatu yang mudah.

Terlalu banyak Set Penjagaan Wajah dipasaran kini yang menjanjikan perubahan yang ketara seawal 7 hari, ada yang seawal 3 hari dah dapat kulit putih melepak. Tetapi berapa lama tahap keberkesananya itu bertahan? adakah anda harus memakainya berterusan untuk hasil yang berpanjangan? Dan bagaimana pula dengan kesan sampingannya?

Sebelum memilih Set Penjagaan Wajah, ada baiknya anda mengenalpasti masalah wajah anda terlebih dahulu.


Sesudah mengenalpasti jenis masalah, boleh lah mula memilih set penjagaan wajah yang bersesuaian dengan anda. Set Penjagaan Wajah yang dipilih pula haruslah mempunyai ciri-ciri keselamatan, sihat pada kulit, tidak memudaratkan, dan tiada kesan sampingan.

Antara ciri-ciri yang perlu ada pada Set Penjagaan Wajah yang selamat ialah :

TIADA bahan Pengawet
TIADA Merkuri
TIADA Hydroquinone 
TIADA Sulfur
TIADA A.H.A (Alpha Hydroxy Acid)

Bagaimanapun, jenama produk penjagaan wajah Nakeysha telah mengambil langkah selamat dengan menghasilkan satu set penjagaan wajah yang dilengkapi dengan Gel Pembersih, Krim Siang, Sunblock atau Pelembab, dan satu Krim Malam.

Harga biasa untuk satu set lengkap Nakeysha ini ialah RM295, ketika promosi ianya berharga RM249, tetapi untuk promosi Ramadan dan Hari Raya ini, anda boleh mendapatkan satu set lengkap Nakeysha ini dengan hanya RM235.

Manakala, 10 orang pelanggan bertuah yang akan dipilih sepanjang Ramadan ini, boleh memiliki satu set lengkap Nakeysha dengan hanya RM199.

Gel Pembersih Wajah Nakeysha bertindak membuang sel-sel kulit mati dalam masa yang sama menegangkan kulit wajah serta melembutkan lagi kulit wajah.

Krim Siang Nakeysha adalah krim anti penuaan yang juga membantu menghidrasi dan dalam masa yang sama melembutkan kulit. Ia juga membantu mengurangkan kedutan dan garis-garis halus diwajah.

Sunblock / Pelembab Wajah Nakeysha mempunyai SPF30 untuk memastikan kulit wajah anda terlindung dari cahaya matahari sekali gus menghalang berlakunya jeragat. Sunblock / Pelembab ini sangat baik untuk wajah dan seluruh badan (boleh disapu setiap 8 jam atau bila perlu).

Krim Malam Nakeysha kaya dengan Kolegen dan Vitamin A yang membantu memperbaiki kulit wajah serta mengekalkan kesannya ketika anda tidur.
Set Penjagaan Wajah Lengkap Nakeysha

Apa yang membuatkan Set Penjagaan Wajah Nakeysha ini menarik ialah kerana ianya tidak mempunyai bahan-bahan yang boleh memudaratkan kulit wajah seperti bahan pengawet, merkuri, sulfur, Hydroquinone, dan A.H.A. dan apa yang lebih menarik ialah kesan penggunaannya adalah berpanjangan.

Anda akan dapat melihat kesan penggunaan set Nakeysha ini dalam masa 2 minggu, dan kesannya adalah berpanjangan, jadi anda bolehlah kelihatan cantik berseri menjelang Aidilfitri nanti.

Untuk info lanjut mengenai produk Nakeysha, buka browser anda dan layari www.nakeyshaskinshine.com atau jangan segan-segan Whatsapp kepada 0192217888 atau emel kepada hello@nakeyshaskinshine.com (Putri Balqish).

Antara testimoni dari pengguna Nakesyha sebelum ini:

Kiri Sebelum, dan kanan selapas 2 minggu menggunakan Nakeysha

Kiri sebelum, dan kanan selepas sebulan menggunakan Nakeysha.

Kiri sebelum, dan kanan selepas 4 minggu menggunakan Nakeysha
Kiri sebelum dan kanan selepas 4 minggu menggunakan Nakeysha

Jeragat Mula Menghilang Selepas Menggunakan Set Nakeysha

Kiri Sebelum, Kanan Selepas 2 Minggu Menggunakan Nakeysha
Kiri Sebelum, dan Kanan Selepas Menggunakan Set Nakeysha

Antara Testimoni Pengguna Selepas 1 Minggu Menggunakan Set Nakeysha
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "