Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) 'Ia Betul-Betul Berkesan' - Bapa Beri Bayi Menangis Baju Busuk Ibunya Untuk Buat Dia Tenang Serta Merta

26 Mac 2017

Satu detik comel merakamkan seorang bayi yang sedang meraung tiba-tiba berhenti menangis apabila bapa memberikan baju busuk ibunya untuk dicium.

Video yang dirakam awal bulan ini di San Francisco, CA, USA menunjukkan bayi lelaki berusia tiga bulan itu terus tenang apabila mencium bau ibunya di baju busuk itu.

"Satu hari, saya sedang menjaga dia ketika ibunya bertugas dan pada ketika itu dia menjadi sangat cerewet," tulis bapa itu di Internet.

"Seorang rakan saya memberi cadangan kepada saya supaya meletakkan baju busuk ibunya di atas muka, supaya dia boleh bertenang.

"Saya langsung tidak percayai ia berkesan! Saya harap video ini dikongsi supaya dapat bantu bapa lain apabila berada dalam keadaan sama,"tambahnya.

Sumber: Dayton Daily News

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "