Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Siti Kasim Tolak Pelawaan Debat Dengan Dr Zakir Naik, Anggap Sebagai Satu Cadangan Bodoh

6 Mac 2017
No Comment

KUALA LUMPUR: Selepas menerima pelbagai cadangan untuk berdebat dengan pakar perbandingan agama, Dr. Zakir Naik dilontarkan kepada Siti Kasim, nampaknya peguam berkenaan telah tampil memberi respon mengenai perkara itu semalam, lapor Utusan Online.

Siti Kasim melalui status dilaman Facebooknya telah menolak untuk bersemuka dengan pendakwah terkenal itu, menurut beliau cabaran yang dicadangkan kepadanya itu dianggap bodoh dan perlu ditolak ketepi kerana tidak mahu pihak berkenaan berhenti membuang masa beliau.

"Mari kita ketepikan cabaran bodoh perbahasan di antara saya dan Dr. Zakir Naik.

"Jika orang-orang bodoh ini berfikir bahawa saya mengalami obsesi tidak rasional dan tidak produktif dengan apa yang orang lain fikir mengenai saya, maka mereka boleh kekal sebagai keldai selama-lamanya. Jadi, berhenti buang masa saya," kata Siti Kasim.


Siti Kasim turut mendakwa, beliau kini menjadi sasaran dalam apa yang dianggap sebagai isu gender.

"Fakta bahawa beberapa 'keldai' memilih saya dan Asiah amat ketara sekali sebagai isu gender. Terdapat 19 orang sependapat dalam saman itu dan mereka hanya menyerang dua daripada kita.

"Paling penting dalam hal ini, orang-orang bodoh ini tidak sedar ada tindakan undang-undang sedang berlangsung. Mungkin MCP ini perlu menyemak makna sub judice," kata Siti Kasim.

Kenyataan itu kemungkinan merujuk kepada tindakan 19 saman sivil daripada 19 aktivis masyarakat termasuk beliau dan empat yang lain untuk mendapatkan perintah mahkamah bagi mengisytiharkan pendakwah itu ancaman kepada keselamatan negara. - Siakapkeli.my

BACA: (Video) Fathul Bari Sedia Atur Debat Antara Dr Zakir Naik Dengan Siti Kasim
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "