Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Arwah Seperti Dibunuh Dengan Sengaja, Saya Akan Saman," - Bapa

15 Mac 2017
2 ulasan

SUNGAI PETANI: Berikutkan kemalangan yang mengorbankan Mohamad Fandi Rosli dalam kejadian kemalangan semalam, keluarga Allahyarham dilaporkan akan menyaman pemandu Proton Gen-2 yang melawan arus berkenaan, lapor Berita Harian.

Bapa mangsa, Rosli Lin, 57 berkata, segalan keputusan yang dibuat berkenaan telah pun dipersetujui keluarganya selepas mereka merasakan pemandu Proton Gen-2 yang merupakan seorang remaja perempuan berusia 19 tahun, perlu bertanggungjawab atas kematian anak sulungnya itu.

"Kami akui apa yang terjadi adalah suratan takdir, namun kematian anak saya perlu pembelaan dan individu yang bertanggungjawab itu perlu mendapat hukuman yang setimpal."

"Kemalangan yang berlaku bukan kemalangan biasa, tetapi ia disengajakan dan kami merasakan anak kami seperti dibunuh dengan sengaja," katanya ketika ditemui di rumahnya di Taman Sri Pinang di sini, sebentar tadi.

Menurut beliau lagi, pihak berkuasa perlu mengambil tindakan tegas terhadap pemandu tersebut supaya ia menjadi pengajaran kepada pemandu lain.

"Ini kerana tindakan beliau yang memandu laju dan melawan arus bukan tindakan yang boleh dimaafkan hingga menyebabkan kematian satu-satunya anak lelaki saya," tegas beliau.


Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT), Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Abdul Hamid dalam satu kenyataan medai berkata, hasil siasatan awal mendapati wanita berusia 19 tahun itu, berada dalam pengaruh alkohol dan dadah sehingga dia bertindak luar jangka.

Menurut beliau, suspek yang berasal dari Taman Desa Murni sepatutnya memasuki susur keluar Sungai Dua untuk pulang ke rumahnya, namun terlajak sehingga ke Plaza Tol Sungai Dua.

"Suspek yang baru pulang minum di sebuah kelab bersama rakannya mendakwa ternampak sebuah lori di hadapannya menyebabkannya bertindak membuat pusingan U secara tiba-tiba sehingga bergesel dengan tiga kenderaan di situ. 

"Suspek kemudian memandu laju kenderaannya secara melawan arus dalam jarak lima kilometer sebelum bertembung dengan sebuah kereta yang dipandu seorang lelaki berusia 26 tahun yang mengakibatkan lelaki itu maut," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah SPT, di sini, hari ini.

Semalam, Mohamaf Fandi memandu kereta Perodua Kelisa sedang dalam perjalanan pulang dari kerja sebelum kenderaannya dirempuh sebuah kereta yang dipercayai dipandu melawan arus menyebabkan beliau maut di Kilometer 134 Lebuhraya Utara Selatan di Seberang Perai Utara, Pulau Pinang. - Siakapkeli.my

BACA: (Video & Gambar) Lagi Kes Pandu Melawan Arus Di Atas Lebuhraya, Satu Nyawa Tidak Berdosa Melayang Dan Empat Cedera
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Hello kawan-kawan nama saya Camila Rodela dan i am dari Michigan, Unied State.I am di sini untuk memberi keterangan daripada kerja-kerja yang baik DR.OGAGA ​​KUNTA suami life.My saya dan saya telah berkahwin selama 27 tahun dengan dua kanak-kanak.Hanya dua tahun lalu semua datang untuk end.I mahu suami saya kembali dan saya memohon kepadanya tetapi dia tidak pernah mendengar, jadi, saya terjumpa beberapa keterangan mengenai ini ejaan caster tertentu. Sesetengah orang memberi keterangan bahawa dia membawa kekasih Ex mereka kembali, ada memberi keterangan bahawa beliau mengembalikan rahim dan kanser penawar, dan penyakit lain, beberapa keterangan bahawa dia boleh membuang ejaan untuk menghentikan perceraian dan juga mengeja untuk mendapatkan pekerjaan yang baik dibayar sebagainya. Beliau adalah menakjubkan, saya juga terserempak dengan satu kesaksian Khususnya, ia adalah kira-kira seorang wanita bernama Vera, dia memberi keterangan tentang bagaimana dia dibawa balik kekasih Ex beliau, dan pada akhir keterangannya dia jatuh email.After beliau membaca semua ini, saya membuat keputusan untuk memberinya cuba. Saya menghubunginya melalui e-mel dan menjelaskan masalah saya untuk him.and beliau memberitahu saya apa yang saya perlu lakukan, saya melakukannya dan suami saya datang kembali kepada saya. Kami telah menyelesaikan isu-isu kami, dan kami lebih bahagia berbanding sebelum DR.OGAGA ​​KUNTA anda seorang lelaki berbakat dan saya tidak akan berhenti menerbitkan dia kerana dia adalah seorang lelaki yang baik. Jika anda mempunyai sebarang masalah dan anda sedang mencari caster ejaan sebenar dan tulen, Cuba dia bila-bila masa, dia adalah jawapan kepada masalah anda. Anda boleh menghubungi beliau melalui e-mel: ogagakunta@gmail.com dan mendapat masalah anda menyelesaikan seperti me.He boleh menyelesaikan masalah-masalah berikut dan banyak lagi.
    (1) JIKA ANDA MAHU ANDA EX-BACK
    (2) ANDA MAHU meyakinkan SUAMI MENGHENTIKAN CERAI THE
    (3) ANDA MAHU UNTUK DIGALAKKAN DALAM PEJABAT ANDA
    (4) ANDA MAHU LELAKI DAN WANITA UNTUK RUN MENCARI ANDA MENARIK
    (5) JIKA ANDA INGIN hamil KANAK-KANAK A
    (6) ANDA MAHU MENJADI KAYA
    (7) ANDA MAHU SUAMI ANDA UNTUK LOVE SAHAJA ANDA UNTUK SEUMUR HIDUP NYA
    (8) ANDA PERLU GOOD LUCK SPELL
    (9) ANDA PERLU SPELL LOTTERY
    (10) ANDA PERLU KERJA
     ogagakunta@gmail.com atau WhatsApp +2348069032895

    BalasPadam
    Balasan
    1. Halo, saya Theresa Williams Setelah berinteraksi dengan Anderson selama bertahun-tahun, dia berpisah dengan saya, saya melakukan semua yang mungkin untuk membawanya kembali tetapi semuanya sia-sia, saya mahu dia kembali kerana cinta yang saya miliki untuknya, Saya memohon kepadanya dengan segala-galanya, saya menjanjikan tetapi dia enggan. Saya menjelaskan masalah saya kepada kawan saya dan dia mencadangkan agar saya lebih suka menghubungi jurugasan ejaan yang boleh membantu saya membuang ejaan untuk membawanya kembali tetapi saya adalah jenis yang tidak pernah dipercayai dalam ejaan, saya tidak mempunyai pilihan daripada mencuba, saya Saya menghantar surat mantra mantra, dan dia memberitahu saya tidak ada masalah yang semuanya akan baik-baik saja sebelum tiga hari, bahawa bekas saya akan kembali kepada saya sebelum tiga hari, dia mengeja dan mengejutkan pada hari kedua, sekitar pukul 4 petang. Mantan saya memanggil saya, saya sangat terkejut, saya menjawab panggilan dan semua yang dia katakan adalah bahawa dia sangat menyesal atas segala yang berlaku yang dia mahu saya kembali kepadanya, bahawa dia sangat mencintai saya. Saya sangat gembira dan pergi kepadanya, iaitu bagaimana kita mula hidup bersama dengan gembira sekali lagi. Sejak itu, saya telah berjanji bahawa sesiapa sahaja yang saya tahu yang mempunyai masalah hubungan, saya akan membantu orang tersebut dengan merujuknya kepada satu-satunya pemain mantra yang mantap dan kuat yang membantu saya menghadapi masalah saya sendiri. E-mel: drogunduspellcaster@gmail.com anda boleh menghantar e-mel kepadanya jika anda memerlukan bantuannya dalam hubungan anda atau mana-mana Kes lain.

      1) Jampi cinta
      2) Lost Love Jampi
      3) Jampi perceraian
      4) Mantra Perkahwinan
      5) Ejaan mengikat.
      6) Mantra Breakup
      7) Buang Lover lalu
      8.) Anda mahu dinaikkan pangkat dalam jawatan pejabat / Loteri anda
      9) ingin memuaskan kekasih anda
      Hubungi lelaki hebat ini jika anda menghadapi masalah untuk penyelesaian yang berkekalan
      Melalui drogunduspellcaster@gmail.com

      Padam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "