Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Nokia 3310 Akan Kembali Dengan Skrin Berwarna Tetapi Tidak Akan Menggunakan Android - Laporan

24 Feb 2017

Selain cerita John Wick 2 dan Lego Batman Movie yang mula ditayangkan baru-baru ini, kita juga disajikan dengan pengumuman mengujakan dari pengeluar telefon HMB Global bahawa Nokia 3310 akan dipasarkan semula.

Telefon tahan lasak itu akan diumumkan oleh syarikat berkenaan pada hujung minggu ini di Barcelona.

Menurut portal tempatan Wiser.my, apa yang paling menarik adalah telefon itu tidak akan menggunakan sistem pengoperasian Android - yang bermakna ia mengekalkan ciri utamanya iaitu bateri yang mampu bertahan lama.

Selain itu, turut dilaporkan telefon berkenaan akan dipasang dengan skrin berwarna tetapi tidak melibatkan resolusi yang tinggi kerana ingin mengoptimumkan penggunaan bateri.

Butiran terperinci Nokia 3310 akan diumumkan pada Kongres Telefon Bimbit Sedunia yang berlangsung di Barcelona, Sepanyol pada hujung minggu ini. Selain 3310, Nokia juga akan turut mengumumkan beberapa telefon lain iaitu Nokia 3, 5, dan 6 yang dijangka beroperasi menggunakan Android 7.0.

Apa yang paling penting, telefon Nokia 3310 mesti mengekalkan permainan Snake seperti versi lama.

Sumber: Wiser.mytrustedreviews
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Ayo bergabung dengan kami di DEWAPK dan menangkan hadiah nyata nya hanya dengan modal 10rb saja loh silahkan mencoba ya.. pin bb D87604A1

    BalasPadam

  2. Yuk daftarkan diri anda bersama kami DEWALOTTO
    minimal depo wd cuma 20 ribu..^_^

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "