Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Video Imam Masjidil Haram Berhenti Tunggu Kanak-Kanak Istimewa ini Selesai Solat Untuk Peluk Jadi Viral

23 Jan 2017


Satu video yang merakamkan detik Imam Masjidil Haram, Sheikh Maahir al-Muaqily berhenti bagi menunggu seorang kanak-kanak selesai menunaikan solat menjadi viral.

Video tersebut dimuat naik oleh pengguna Twitter, @AbooMuslim semalam dan mula menjadi perhatian orang muslim di seluruh dunia.

"Imam Masjid al-Haram tunggu kanak-kanak ini selesai menunaikan solat supaya dia dapat memeluknya. Pada mulanya saya tidak sedar, tetapi selepas itu...😢" tulis AbooMuslim.

Video berdurasi 60 saat itu mula menyentuh hati penonton di saat ke-13 apabila paparan penuh kanak-kanak terbabit yang menunjukkan dia seorang insan istimewa yang tidak mempunyai bahagian badan yang lengkap.

Insan istimewa itu hanya mempunyai bahagian kepala, tangan dan juga perut.


Mungkin kerana takjub melihat kanak-kanak itu berjaya menghadirkan diri ke tanah suci biarpun diri serba kekurangan, Sheikh Maahir al-Muaqily berhenti dan menunggu bagi memberikan pelukan kepada insan menakjubkan itu.

Selain video terbabit, turut dimuat naik satu video yang memaparkan bagaimana polis membantu mengosongkan laluan untuk kanak-kanak yang bergerak menggunakan tangan itu.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "