Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tercari Lokasi Untuk Beli Barangan Bayi Murah? Kami Kongsikan Lokasi Membeli Belah Barangan Bayi Antara Termurah Di Malaysia

9 Jan 2017
No Comment

Sebelum ini ramai yang merungut di mana harga barang keperluan naik mendadak seperti barangan persekolahan anak-anak dan juga barangan keperluan yang lain.

Bagi ibu bapa yang ada anak kecil ataupun baru menyambut kelahiran anak sudah pasti tercari-cari lokasi untuk mencari barangan keperluan anak anda dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Disini admin kongsikan sebuah jualan gudang barangan bayi dikatakan terbesar di Malaysia yang bakal berlangsung pada 13 hingga 15 Januari ini di mana mereka dikatakan akan menjual lebih 70 jenis jenama pakaian dan barangan keperluan bayi berjenama sehingga 80% diskaun.




Berikut adalah maklumat tentang jualan gudang berkenaan.

Nama: New Year Baby Warehouse Sale​
Tarikh: 13-15 January 2017
Waktu : 10am -8pm
Lokasi : One City @USJ 25 (Sky Park Level 1)

Apa yang menarik tentang jualan gudang ini.

Promosi Eksklusif:-
* Diskaun setinggi  80%
* Lebih 70+ Popular brands
* Harga serendah RM4
* Drypers Wee Wee Dry - 3 packs RM88
* Mamy Poko Pants - 3 packs RM88
* Mamy Poko Extra Soft Fit - RM10 SAHAJA ( Hanya untuk 100 pelanggan pertama sahaja, stok & saiz terhad. Siapa cepat, dia dapat.

Selain jualan gudang apa lagi yang menarik?

* Popcorn + Cotton Candy PERCUMA
* RM8 ke/dari One City dengan Grab - promo code MOTHERHOOD
* Aktiviti yang seronok & menarik (datang dulu, baru tahu! :D )
* Hadiah PERCUMA untuk pembelian RM200 keatas.

Berikut adalah jenama-jenama yang terlibat.

Philips Avent, Drypers, MamyPoko, Tommee Tippee, Fiffy, Pigeon, Dr Brown, Fisher Price, Holabebe, Ichiro, Little Bean, Buds, Chicco, Autumnz, Disney Baby, Pororo, Baby Love, Luvable Friends, Mellow, Simple Dimple, Suavinex, Brights Starts, Quinny, Sesame Street, Spectra, Maxi Cos dan banyak lagi.

Jualan gudang ini sebenarnya mendapat tajaan daripada pihak Motherhood.com.my, One City, Friso, Maxis, OnFM, Grab, Hermo, KiddyPass dan OCBC.

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan pelbagai keperluan murah bayi dengan harga yang amat murah dan berpatutan daripada harga diluar sana.

Artikel ini dibawakan oleh

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "