Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kucing 'Psikik' Dijual Pada Harga RM370,000 Kepada Bomoh Selepas Pemilik Asal Tak Tahan 'Disuruh' Buat Benda Yang Tak Disukai

28 Jan 2017


Seekor kucing yang dikatakan mempunyai kuasa 'psikik' telah dijual kepada seorang bomoh dengan harga £67,000 (RM370,000), kata bekas tuannya.

Dmitry R berkata kucing gemuk yan gbernama Charles Utkins, yang diwarisi dari makciknya, boleh melepaskan diri dari bilik berkunci, membaca minda dan juga menanam buah fikiran dalam otaknya.

Menurut Dmitri, kucing tersebut membuatkannya merasa ingin makan ikan dan sosej - biarpun dia membenci makanan itu. Disebabkan perasaan itu, dia terpaksa bangun awal pagi untuk membelinya.

Dmitri berkata: "Pintu bilik tertutup, dan kucing itu dikurung di tempat lain. Tiba-tiba ia muncul dalam bilik dari belakang pintu yang tertutup, biarpun tiada siapa yang melepaskannya.

"Ia boleh membaca fikiran. Tapi lebih teruk - ia boleh menanam buah fikiran. Dan semua buah fikiran ini akan dipenuhi. Mereka semua sukar untuk dihalang. Kucing itu membuatkan saya pergi ke kedai dan beli apa yang ia mahukan.

"Sebelum saya ditemukan dengan Utkins, saya tidak percaya dengan benda ghaib. Tetapi makhluk ini telah membuat saya lakukan perkara yang tak ingin saya lakukan.

"Seperti contoh, saya tak pernah makan ikan. Saya tak gemarkannya (ikan) atau sosej.

"Tapi, ia(Utkins) akan buatkan saya bangun jam 5 pagi dengan kemahuan yang kuat untuk makan ikan atau sosej. Saya kemudian terpaksa pergi ke kedai dan berikannya kepada Utkins. Apabila kucing itu mula makan ikan, rasa lapar saya tiba-tiba hilang." kata Dmitri.

Bagaimanapun, kucing itu kini telah dijual kepada seorang pawang yang tinggal 2,000 batu jauhnya. Pawang itu terdengar mengenai Utkins dan menawarkan untuk membeli Utkins pada harga RM370,000.

Dmitry memberitahu Siberian Times bahawa pawang wanita itu seorang yang kelihatan sangat mewah. Namun pawang itu tidak sukakan pemberita.

"Dia kuring Utkins dalam bilik, dan dengan segera mahu membelinya. Dia tidak gemarkan jurnalis, disebabkan itu saya tidak boleh menamakannya.

Tambah Dimitry lagi, pawang itu juga mempunyai laman web dan pelanggan yang terkemuka.






Sumber: The Sun
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "