Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kenapa Lee Min Hoo dan Fattah Amin Berperang Mahukan OPPO R9s

9 Jan 2017

Artikel ini dibawakan oleh OPPO Malaysia.

Seperti biasa, apabila OPPO Malaysia mengumumkan telefon terbaru mereka, setiap peranti pintar itu akan dipasangkan dengan duta yang terdiri dari selebriti-selebriti tempatan dan luar negara.

Bagaimanapun, telefon pintar baharu keluaran syarikat itu, OPPO R9s agak istimewa kerana pelakon tempatan yang dipilih menjadi duta produk itu adalah seorang selebriti yang sedang mendadak naik sekarang iaitu Fattah Amin.

Lebih mengujakan, selebriti luar negara yang dipilih sebagai duta produk itu adalah artis popular dari Korea Selatan, Lee Min Ho yang sememangnya popular dalam kalangan peminat-peminat drama dan lagu Korea di sini.


OPPO Malaysia baru sahaja melancarkan telefon terbaru mereka yang di beri nama OPPO R9s, dengan harga RM 1,798.00, anda kini boleh PRE - ORDER phone ini di http://www.oppostore.com.my/starmeetup/.

Peluang Temui Fattah Amin 

Duta-duta OPPO R9s bukan sekadar menjadi model untuk menggayakan telefon OPPO R9s, malah akan turut memberi penghargaan kepada pelanggan-pelanggan OPPO bertuah yang membuat tempahan awal telefon tersebut menerusi pautan http://www.oppostore.com.my/starmeetup/

Nak lagi bertuah korang dapat berjumpa dengan Fattah Amin secara ‘LIVE’ di Plaza Low yat pada 14hb Jan 2017, pada pukul 3 - 4 petang. Jadi jangan lepas kan peluang anda untuk berjumpa dengan abang pilot hot ni okehh. 

Tempahan awal ini akan dibuka dari 5 Januari 2017 sehingga 13 Januari 2017. 



Kamera 16MP di Belakang & 16MP di Depan

Menurut OPPO, antara ciri OPPO R9s yang digemari oleh Fattah Amin dan Lee Min Ho adalah kedua-dua kamera hadapan dan belakang di telefon itu dipasang dengan kamera 16MP, bukan itu sahaja, dengan Dual PDAF dan f/1.7 aperture ia dapat menyerap lebih banyak cahaya dan memberikan efek gambar yang lebih jelas dan cantik. 


Dengan kamera sebesar itu, semua gambar tidak kira gambar biasa atau selfie, akan kelihatan sama jelas. Tiada lagi kompromi antara kamera hadapan dan kamera belakang. Selain itu, kamera di OPPO R9s juga disiapkan dengan fungsi Expert Mode yang bertujuan memberikan pengguna lebih pilihan tetapan untuk mengambil foto yang lebih berkualiti dan cantik. 




Selain dari itu, ia juga mempunyai fungsi ‘Double Exposure. Bagi mereka yang suka kan kelainan dalam mengambil gambar, mungkin anda boleh menggunakan fungsi ini untuk mengambil gambar, lihat sahaja gambar yang di ambil dengan ‘Double Exposure’ ini, 

Diambil dengan Double Exposure

Bagi selebriti seperti Lee Min Hoo dan Fattah Amin, kamera phone adalah sangat penting kerana mereka perlu kelihatan menarik, jadi dengan OPPO R9s ini, memang sangat sesuai untuk korang yang sentiasa ingin kelihatan cantik dan menarik. 

OPPO R9s - Kini Lebih Jelas



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Ayo bergabung dengan kami di DEWAPK dan menangkan hadiah nyata nya hanya dengan modal 10rb saja loh silahkan mencoba ya.. pin bb D87604A1

    BalasPadam
  2. Yuk daftarkan diri anda bersama kami DEWALOTTO
    minimal depo wd cuma 20 ribu..^_^

    BalasPadam
  3. Swin888.blogspot.com
    Wechat / whatsapp
    013-302-6666 - Scr888 ( Cherry Love )
    - sky777 ( Animal paradise )
    - Greatwall 99 ( Safari )
    - Lucky palace ( Golf )
    - Joker 123 ( Thunder God )
    - Sky99 ( Three Kingdom )

    #welcome Bonus 30 %
    #Refer Bonus 20 %
    #Daily Bonus 10 %

    - IOS/ANDROID SEMUA DAPAT MAIN.
    - We are 24 Hour Operator Service.
    - 100% Trusted since 2015.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "