Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Turun 9kg Dalam Masa 2 Minggu Sebelum Langsung Majlis Perkahwinannya, Wanita Kongsi Tips Berkesan Yang Diamalkannya

20 Dis 2016
No Comment

Selalu kita dengar kisah-kisah tentang orang kongsikan tips bagaimana hendak menurunkan berat badan, ada yang mempunyai pelbagai cara dan kisah masing-masing.

Admin selalu kongsikan pelbagai tips dan kisah orang berjaya turunkan berat badan, ada yang boleh turun berat bada semula jadi ada juga mereka perlu mengambil produk tambahan untuk membantu menurunkan berat badan.

Dikongsikan oleh Puan Anis Syazira bagaimana beliau berjaya menurunkan berat badannya dari 65kg ke 56kg dalam masa hanya dua minggu dengan bantuan produk dan disiplin diri yang tinggi.

Bagaimana caranya? jom kita baca.



Hai girls. Hari ni anis nak share tips macam mana Anis loss weight dari 65kg to 56kg in 2 weeks. Untuk pengetahuan semua, Anis akan naik pelamin dalam masa 2 minggu waktu tu, dan anis rasa Anis sendiri dah tak larat nak tanggung badan sendiri. So time tu Anis nekad, Anis kene diet (sebab masa tu dah suntuk sebelum Anis naik pelamin).

 1. Hati kene kental beb. Kalau kejap nak diet kejap tak nak, jangan berangan lah berat tu nak turun. Serious talk. Yang penting uols kene ada goal korang.

2. Dari segi pemakanan, Anis tak makan langsung KARBO..(azab jugak lah). dalam 2 minggu tu memang Anis tak makan semua tu langsung. Mula mula tu nangis jugak lah tengok orang kat rumah ni makan nasi tu semua.

3. Next, Anis tak sentuh langsung semua benda yang manis manis. Coklat, Aiskrim, air gas dan segala adik beradik dia. (tapi kadang kadang terlepas jugak hehe) Lagi satu paling pantang mak bapak dalam rules diet ni NO FAST FOOD.

4. So mesti korang bengang kan, semua tak boleh nak makan. Habis nak makan apa kan?? hahahaha actually, banyak je makanan yang boleh makan.



Pagi: Before breakfast Anis ambil satu sudu SlimmeWhite dulu, then Anis makan telur separuh masak 2 biji. Kadang2 bihun goreng ke apa ke. Anis jenis diet nasi. hehe

Tengahari: Anis akan makan lauk macam ayam, ikan, udang, ketam, dan sewaktu dengannya. sayur! tu paling penting, nanti uols sembelit pulak.

Petang: Anis akan makan benda yang sama, makan lauk jugak. Menyirap jugak lah ibu sebab selalu habiskan lauk kat rumah.

Malam: Anis jarang makan malam, tapi incase kalau lapar, Anis akan makan buah atau kudap kudap.Kudap-kudap: Ni incase kalau lapar kan atau mulut korang memang jenis nak kene ada makanan dalam mulut kan. 

Anis akan makan kerepek pisang or kentang. Sikit sahaja okay.. Then before tidur anis ambil satu sudu SlimmeWhite.. sebab nak kurus and putih kan waktu atas pelamin nanti. So kena lah ada bantuan..hihihi..

5. Selainnya anis banyakkan kerja rumah seperti menyapu hari-hari kalau pergi window shoping anis paling suka sebab anis mmg kurang gemar exercise jadi, Anis penuhkan masa lapang anis dengan aktiviti2 berfaedah dismping boleh bakar lemak slow2

6. Lastly, yang paling penting korang kene minum air putih. Putih tau bukan oren, purple hijau tu semua. hahahahah kalau korang rasa lapar je, minum air, lapar je minum air.So tu je lah yang Anis buat dalam 2 minggu. Alhamdulillah hilang 9kg. 

So goodluck pada korang yang nak start diet tu ye. Korang kena ada matlamat untuk apa korang diet segala ni. Dengan matlamat tu lah korang akan kuat mengharunginya. Anis bersyukur dengan bantuan SW DUAL EFFECT MALAYSIA (SLIMMEWHITE) dapat kurus dan putih dengan mudah sikit dan cepat sebelum tempuh alam baru. Semoga tips yang Anis bagi ni dapat membantu korang yang nak start diet tu..


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "