Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Zayn Malik, Bekas Penyanyi One Direction Akan Menghasilkan Drama TV, Boy Band

8 Sep 2016
Zayn Malik bekas Penyanyi One Direction Akan Menghasilkan Drama TV, Boy Band


Sumber: BBC

Zayn Malik bakal membuat kemunculan pertama dalam kaca TV dengan drama tentang 'boy band' yang akan disiarkan selama satu jam.

Menurut 'Hollywood Reporter', Zayn Malik akan bekerja bersama NBC, untuk drama bertajuk Boys, dengan penerbit TV Dick Wolf.

"Zayn pasti membawa satu pandangan kepada dunia, di mana remaja disajikan dengan kemashyuran pada tahap yang pantas," kata Presiden Hiburan NBC Jennifer Salke.
Zayn, 23, meninggalkan kumpulan One Direction yang popular di peringkat global, untuk bergerak bersendirian.

'Siri Drama Yang Menambat Perhatian'
Boys akan memberi tumpuan kepada pembentukan sebuah kumpulan penyanyi lelaki yang mencapai kejayaan besar, dan turut diselitkan kesukaran yang dihadapi ahli kumpulan tersebut.

Ia mungkin dapat dikaitkan dengan pembentukan One Direction, yang ditubuhkan menerusi rancangan X Factor pada tahun 2010 dan seterusnya mencapai populariti besar-besaran, termasuk kejayaan beberapa anugerah serta, enam Brits.

Sejak kemunculan solo, Zayn mempunyai lagu hits termasuk Pillow Talk dan Like I Would, namun bergelut dengan persembahan secara langsung, atas sebab, "kebimbangan melampau" yang memaksanya menarik diri daripada konsert Dubai.

Penyanyi, yang akan menjadi salah seorang penerbit eksekutif rancangan itu, berkata: "Dick Wolf adalah legenda dan peluang untuk bekerja dengannya dan NBC akan mewujudkan satu siri drama yang menarik dan hebat."

Penulis dan penerbit, Wolf,  terkenal dengan Law & Order siri TV yang sangat berjaya dan turut memenangi Anugerah Emmy.

Bagaimanapun Simon Cowell, yang menandatangani One Direction selepas The X Factor, berkata beliau kecewa denga Zayn kerana tidak menyatakan hasrat untuk bergerak solo kepadanya.

"Sejujurnya, saya harap dia bertemu dengan saya terlebih dahulu, untuk berbincang mengenai hal ini," Cowell memberitahu Entertainment Tonight.

"Saya benar-benar percaya bahawa apabila mereka mendapat idea ini, dan mengambil kira di mana ianya bermula, mereka seharusnya berjumpa saya".

Sumber: BBC
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "