Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Nenek Biar Cucu Kencing Atas Lantai Pesawat Dikecam

4 Mei 2016
No Comment


BEIJING - CHINA. Seorang nenek dikecam orang ramai setelah gambar yang memaparkan dia membiarkan cucunya kencing di atas lantai pesawat tersebar di laman sosial.

Beberapa keping foto kejadian dimuat naik oleh penumpang pesawat yang berada di sebelah tempat duduk nenek tersebut dalam pesawat penerbangan dari Zhengzhou ke Beijing.

Menurut penumpang itu, pada mulanya, kanak-kanak itu memberitahu nenek itu bahawa dia mahu membuang air kecil. Namun nenek itu tidak membawa cucunya ke tandas tapi menanggalkan seluar kanak-kanak itu dan membiarkan dia kencing di atas lantai pesawat.

Netizen mengecam tindakan wanita itu yang menyifatkan tindakan itu memberi contoh yang tidak baik kepada kanak-kanak itu.

"Terima kasih dengan contoh seumpama ini dan apabila kanak-kanak itu membesar, pasti dia akan mencontohinya," tulis seorang pelayar sebagaimana lapor Sinar Online.

Insiden seumpama ini bukanlah pertama kali dilaporkan malah tahun lalu, sepasang suami isteri membiarkan anak mereka membuang air besar di dalam kabin dengan alasan tandas pesawat itu terlalu kecil.



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "