Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Video Viral Wanita Hadir Ke Perkahwinan Suami, Giliran Isteri Pula 'Diserang' Bekas Teman Lelaki

13 Mac 2016
No Comment

Tentu masih ramai ingat tentang sebuah video yang menjadi viral di laman sosial baru-baru ini di mana seorang isteri telah datang ke majlis perkahwinan suaminya dengan perempuan lain selepas suaminya itu dikatakan telah menghilangkan diri selama tiga bulan.

Video berkenaan ternyata telah mendatangkan simpati netizen kepada wanita berkenaan dan rata-rata netizen menempelak sikap suami(bekas suami) wanita tersebut.

Namun, nampaknya serangan terhadap si suami berkenaan kerana sikapnya itu bukanlah tamat di situ sahaja, kini isteri lelaki berkenaan yang dianggap 'perampas' oleh netizen juga turut terkena tempias.

BACA: Wanita Hadir Ke Perkahwinan Suami Sendiri Diceraikan Talak Tiga, Tiada Setitik Air Mata Pun Jatuh

BACA: "Abang Ada Job Kat Melaka," Luah Isteri Malang, Ditinggalkan 3 Bulan Sebelum Tahu Dimadukan

Terbaru, seorang lelaki yang mengaku merupakan bekas teman lelaki wanita berkenaan telah tampil melalui laman Facebooknya bernama Yazid Vice II, di mana beliau mendedahkan kisah hubungan mereka sebelum ini di mana katanya wanita berkenaan semasa menjalinkan hubungan dengannya telah berlaku curang.




Status berkenaan turut mendapat perhatian Nor Idayu Zulkifli iaitu wanita yang hadir ke perkahwinan suaminya itu yang kini telah pun diceraikan,

Menurut Idayu, dia amat mengenali wanita berkenaan dan dengan nada yang dilihat agak sinis menyatakan rasa ingin menangis apa dengan mesej yang dibacanya itu.

"Semoga korang berdua bahagia selamanya atas penderitaan yang korang bagi pada aku," katanya. - Siakapkeli.my



Isteri Serang Suami Di Majlis Sanding.. Suami khawin lagi Satu Tanpa Pengetahuan Isteri.Cerita Penuh: http://wartawan-jalanan.blogspot.my/2016/02/video-isteri-serang-majlis-persandingan.html
Posted by Wartawan jalanan on Saturday, February 6, 2016
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "