Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Dulu Aku Diejek, Dihina Dan Ditertawakan, Aku Pilih Diamkan Diri Sebagai Cara Untuk Berubah

7 Jan 2016
No Comment

Lumrah dunia dalam kehidupan kita, sudah menjadi adat, ramai antara kita pasti akan memilih yang cantik termasuklah di dalam hal mencari pasangan.

Jika dilihat, di laman facebook sudah cukup, jika facebook tersebut pemiliknya cantik tambah-tambah selalu pos gambar-gambarnya yang 'cantik sangat' tu, pasti ramai para lelaki akan menurunkan komen di posting berkenaan berbanding wanita yang dianggap tidak mempunyai rupa, hanya rakan terdekat akan menurunkan komen, itu pun jika ada DAN sebaliknya juga terjadi jika lelaki itu tidak memiliki paras rupa dan fizikal idaman wanita.

Kerana terkesan kerana sering dihina, diejek dan ditertawa, seorang pemilik instagram bernama safiyaezzati telah membuktikan beliau mampu berubah dan mengubah persepsi masyarakat di mana dalam akaun instagram tersebut dia menunjukkan transformasi dirinya yang cukup hebat. Saksikan

Sebab aku dah lalui liku-liku kena ejek, dihina, dan diketawakan. Aku pilih untuk tutup mulut manusia dgn cara berubah!


Dan sekarang inilah saya...


Segalanya boleh berubah walaupun ada yang mengata kami tak akan ada masa depan .sekarang ,masa untuk buktikan kepada orang yang memandang rendah terhadap kami.







Apa yang pasti, mereka terutamanya lelaki yang mengejeknya dahulu pasti akan menyesal melihat gambar-gambarnya kini, dan yang pasti bila mula menjadi cantik sudah tentu followernya makin bertambah,, apapun yang juga pasti dan pasti dia kini sudah pun berpunya. :)


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "