Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Jangan Rampas Hak Saya Memimpin Negara - Najib Razak

21 Ogo 2015


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak dalam satu kenyataan di Facebook rasmi miliknya menyatakan tiada siapa yang patut mencampuri urusan atau merampas amanah yang telah diberi kepadanya untuk memimpin negara.

"Sebagai Perdana Menteri, adalah tanggungjawab saya membuat pilihan terbaik untuk semua rakyat Malaysia. Lebih daripada itu, ia adalah tugas saya.

"Ia adalah amanah yang telah diberikan kepada saya. Jadi, tiada sesiapa patut cuba campur tangan atau rampas tanggungjawab saya untuk memimpin," katanya di dalam status tersebut.

Menurut Najib juga, dia merasa bangga beserta rendah diri bagi memikul tanggungjawab itu.

"Rakyat yang telah memilih saya, dan saya berasa amat bangga dan rendah diri untuk memikul mandat itu yang diberikan rakyat dan boleh diambil balik. Ia bukan milik mana-mana individu, tidak kira bagaimanapun terkenal individu berkenaan," kata Najib. - Siakapkeli.my

As Prime Minister, it is my responsibility to make the right decisions for all Malaysians. More than that, it is my...
Posted by Najib Razak on Thursday, 20 August 2015
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "