Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Lelaki Anti-Muslim Diusir Daripada Salah Sebuah Kafe Terkemuka Kerana Menghina Seorang Wanita Berniqab

15 Mei 2018
Seorang lelaki kulit putih dihalau keluar dari sebuah kafe yang terletak di California selepas memarahi seorang wanita muda yang memakai niqab juga berada di dalam kafe tersebut.

Kejadian berlaku apabila lelaki itu memberitahu bahawa dia tidak menyukai agama wanita tersebut (Islam).

Daripada rakaman yang dibuat oleh mangsa selama dua minit itu mendapati, lelaki tersebut seakan terlalu marah dengan wanita Muslim itu tanpa sebarang alasan kukuh.


"Adakah ini Halloween atau apa?", lelaki tersebut bertanya.

Wanita itu menjawab dan berkata: "Mengapa kamu bertanya sedemikian? Apa salah saya? Adakah anda tahu bahawa saya seorang Muslim? Apa masalah anda dengan pemakaian saya?", wanita tersebut menambah.

"Saya tidak suka pemakaian anda kerana saya tidak suka agama anda! Ia seperti mahu membunuh saya dan saya tidak mahu dibunuh oleh anda!"




"Adakah anda takut kepada saya? Adakah anda membaca Al-Quran? Wanita itu memotong, sambil menambah bahawa lelaki itu perlu memahami konteks kenyataan yang dikeluarkan.

Lelaki itu kemudian menjawab, "saya tidak ada masa untuk bercakap dengan orang bodoh seperti anda!"

Selepas beberapa pertengkaran berlaku, salah seorang pekerja kafe berkenaan keluar dan meminta mereka untuk tidak berbalah dan menghentikan pergaduhan itu sambil berkata kearah lelaki itu, "keluar dari sini, racist!"

Rakaman itu tersebar luas di laman media sosial serta mendapat tindak balas netizen yang rata-rata memuji pekerja tersebut kerana dikatakan menentang isu perkauman dan kebencian sesama agama.


Siakapkeli.my

Sumber: Daily Mail
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. b0la, c4sin0, sabung ayam, dll hanya di Update Betting, yukk buruan.. :)

    BalasPadam
  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam
  3. Untuk mempermudah kamu bermain guys ajoqq menghadirkan 7 permainan hanya dalam 1 ID 1 APLIKASI guys,,,
    dimana lagi kalau bukan di ajoqq,,, Pin BB: 58cd292c

    BalasPadam
  4. ingin wujudkan impian anda , raih kesempatan dan menangkan ratusan juta rupiah hanya di ionqq,silakan invite
    pin bb#58ab14

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "