Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Ibu Lahirkan Anak Tahun 2017/2018, Jika Mendaftar Di Motherhood.com.my, RM20 Percuma Dan ''Free Gift' Akan Diberikan Kepada Anda

23 Mei 2018
2 ulasan

Setiap ibu pastinya menginginkan yang terbaik untuk bayi mereka. Segala kelengkapan si manja akan disediakan supaya mereka membesar dengan baik. Tapi rugilah kalau anda yang bergelar seorang ibu atau bakal ibu membeli barangan si kecil tetapi tidak merebut peluang keemasan dari MOTHERHOOD.COM.MY. Satu platform membeli barangan bayi dalam talian terbesar dan terlengkap di Malaysia dari pelbagai jenama produk yang sangat dipercayai.


Terbaru, MOTHERHOOD melancarkan program ‘NEW MOM’ bermula 4 Mei hingga 31 Disember tahun ini. Mereka berbesar hati menghadiahkan BAUCAR TUNAI RM20 kepada semua ibu yang layak. Rugi sekiranya anda tidak merebut peluang mendapatkan baucar ini kerana ia boleh digunakan untuk mana-mana pembelian tanpa nilai minima di MOTHERHOOD.COM.MY. Hanya semudah daftar dan tebus. Sudah pasti program ini dijalankan sebagai satu usaha MOTHERHOOD menghargai semua wanita yang bergelar atau bakal menjadi seorang ibu di luar sana.




Tunggu. Belum habis lagi. Nikmati lagi hadiah percuma daripada mereka iaitu ibu-ibu akan mendapat kad ahli ‘New Mom’ selama 2 bulan. Sepanjang pembelian dalam tempoh ini, anda berpeluang untuk mendapatkan DISKAUN sebanyak 5% dalam semua barangan dan dua kali ganda MATA GANJARAN. Sangat berbaloi. Tapi takkan 2 bulan je? Bertenang. Anda boleh menjadi ahli kad VIP selama setahun dengan syarat belanja minima RM100 dalam tempoh 2 bulan selepas kad aktif.


Tidak cukup dengan itu, MOTHERHOOD beri lagi hadiah untuk si manja anda. Tawaran ini bukannya selalu ada, kerana gift ini merupakan edisi terhad siri ‘FLASH CARD’yang dapat membantu perkembangan minda bayi di usia awal. Pembelajaran si kecil anda pasti menjadi pengalaman yang menyeronokkan !



Daftar secara percuma dan nikmati semua kelebihan ini pun dah rasa sangat berbaloi. Tapi jangan ingat setakat itu sahaja, ada lagi. Kerana ingin lebih menghargai para ibu, MOTHERHOOD dalam program ‘New Mom’ mereka, akan menjadikan anda antara orang yang terawal dijemput ke MAJLIS istimewa MOTHERHOOD, mengetahui PROMOSI dan jualan gudang yang diadakan. Wah betul VIP nie. Jadi sangatlah rugi jika anda tidak rebut peluang keemasan yang ditawarkan oleh MOTHERHOOD.





Tunggu apa lagi, tawaran menarik macam nie bukannya datang selalu. Kepada semua ibu dan bakal ibu 2017/2018, daftarlah sekarang dengan hanya klik di LINK ini dan nikmati kelebihan sebagai ahli kad ‘NEW MOM’ untuk mendapatkan pelbagai promosi dan hadiah menarik daripada mereka.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web rasmi MOTHERHOOD.COM.MY atau ikuti mereka di Facebook Motherhood.com.my. Mengikut terma dan syarat. Selagi stock masih ada.

Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Cari agen judi online aman dan terpercaya?
    Daftar disini aja www(dot)updatebetting(dot)co

    BalasPadam

  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "