Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Biar Betul Gambar Aksi Posing Artis Di Karpet Merah Anugerah Meletop ERA 2018 Hanya Diambil Mengunakan Kamera Telefon?

11 Apr 2018
No Comment

Anugerah MeleTOP ERA melabuhkan tirainya beberapa hari lalu di mana anugerah menghargai industri hiburan di mana ianya dianjurkan oleh rancangan MeleTOP & ERA FM dan para peminat diberi peluang untuk mengiktiraf selebriti terkemuka dan bakat dalam industri hiburan tempatan pilihan mereka yang berlansung di Axiata Arena, Bukit Jalil.

Anugerah ini telah melabuhkan tirainya dengan menyaksikan Neelofa dan Khai Bahar diumum sebagai artis Top Top MeleTOP pada tahun ini.

Sebanyak 17 Kategori Anugerah dipertandingkan antaranya, Lagu MeleTOP ERA, Penyanyi MeleTOP, Grup/Duo MeleTOP, Penyampai Radio MeleTOP, Program Radio MeleTOP, Filem MeleTOP, Bintang Filem MeleTOP, TV/Online, Drama MeleTOP, Program MeleTOP, Pelakon TV MeleTOP, Hos MeleTOP, Artis Baharu MeleTOP, Artis Lawak MeleTOP, Couple MeleTOP, Fesyen MeleTOP dan Si Cilik MeleTOP.

Rata-rata artis dilihat tampil bergaya dengan menggayakan pakaian masing-masing yang cukup warna warni dalam sesi karpet merah.

Tahukah anda dalam kemeriahan itu, ramai artis berposing sebenarnya gambar-gambar mereka hanya diambil menggunakan telefon bimbit dan bukannya kamera DSLR dengan lens yang mahal.

Jom lihat gambar di bawah,



Bila melihat gambar Khai Bahar ini pun anda dah dapat tahukan bahawa gambar beliau diambil menggunakan telefon pintar terbaru Huawei P20 Series co-enginereed with Leica #HuaweiP20 #SEEMORE  yang didatangkan dengan 3 kamera belakang yang sungguh menakjubkan.

Bayangkan anugerah sebesar ini hanya menggunakan kamera telefon? jadi sudah pasti kamera P20 Series mempunyai kehebatannya tersendiri sehingga menjadi pilihan pihak penganjur.

Jom saksikan lagi hasil-hasil 'tangkapan' menggunakan kamera Huawei P20 ini, cantikkan, memang tidak dapat bezakan dah dengan kamera DSLR kalau sekali pandang.



































Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "