Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Wanita Beli Bekas Letak Putik Kapas Di Kedai Barangan Terpakai Terkejut Apabila Salah Satu Bekas Tersebut Berisi Cincin Berlian Dan Rantai Mutiara

8 Mac 2018

Perjalanan ke HATS Thrift Store di Stesen Street di Duncan minggu lepas berubah menjadi kejutan besar untuk Loretta Simms.

Simms melayari item untuk dibeli di kedai yang dimiliki dan dikendalikan oleh Cowichan Hospital Auxiliary, dan membeli beberapa kotak kecil Q-tips yang berisi putik kapas berharga $ 1 (RM4) sebagai sebahagian daripada pembeliannya.

Dia berkata, ketika dia pulang ke rumah dan memeriksa kandungan salah satu kotak Q-tip itu, dia menemui lapan cincin emas dengan berlian dan permata berharga lain yang dimasukkan ke dalam bekas tersebut.



Simms, yang berasal dari Newfoundland, mengatakan bahawa dia percaya bahawa pemiliknya mungkin membersihkan rumah mereka dan memasukkan cincin dan kalung ke dalam kotak untuk menjaga keselamatan sebelum membuangnya secara tidak sengaja.

"Jika ia adalah barang kemas saya, saya mahu memulangkannya," katanya.

"Saya memutuskan bahawa saya akan kembali ke kedai tersebut dan melihat jika saya dapat mengetahui di mana barang kemas tersebut datang."

Arlene Cristofoli, pengarah urusan di kedai berjimat cermat, berkata dia juga terkejut apabila Simms masuk ke kedai dan menunjukkan cincin dan kalungnya.



Beliau berkata kotak Q-tip adalah sebahagian daripada sumbangan besar barangan isi rumah yang datang ke kedai dari seorang lelaki yang kakaknya baru-baru ini meninggal dunia.

Cristofoli berkata lelaki itu dari luar negara dan meninggalkan dengan cepat selepas mendermakan banyak barang dalam beberapa hari, termasuk kotak Q-tip.

Setelah mempelajari asal perhiasan, dan hakikat bahawa pemiliknya telah mati dan abangnya meninggalkan negara ini, Simms memutuskan untuk mendermakan cincin dan kalung kepada pembantu rumah sakit.

"Di hati saya, saya rasa itu adalah perkara terbaik yang boleh saya lakukan," katanya.

"Organisasi ini melakukan kerja yang hebat dalam masyarakat. Selain itu, cincin itu terlalu besar untuk disesuaikan dengan jari saya. "



Cristofoli berkata perhiasan itu akan dijual di kedai berjimat cermat, dengan hasil yang akan membantu membeli kelengkapan hospital dan penjagaan pesakit yang diperlukan.

"Ini tidak berlaku dengan kerap," katanya.

"Kami kadang-kadang mencari wang dalam dompet dan poket, tetapi tidak ada yang seperti ini. Loretta adalah seorang wanita yang cantik dan kami sangat bersyukur bahawa dia adalah seorang yang jujur ​​dan mahu perhiasan itu pergi untuk tujuan yang baik. "


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Terpercaya, Berpengalaman, CS ramah dan online 24 jam.
    Gabung dengan kami (www,updatebetting,co) dan dapatkan cashback 3% setiap minggunya.

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng agen judi online aman dan terpercaya..

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "