Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Laman Terbaik Pilihan Kami Jika Freelancer Nak Cari Banyak Job Dengan Mudah

8 Mac 2018
2 ulasan

Ramai diluar sana memilih freelance sebagai kerjaya, kerja ini membuatkan mereka bebas untuk bergerak atau melakukan apa sahaja ikut kehendak, rajinnya anda, maka adalah gaji anda, jika malas, makan maggilah jawab.

Ada yang mengeluh mereka sukar mendapat job atau sukar mencari job sedangkan begitu banyak job yang ada diluar sana, permintaan untuk photographer, graphic design, modelling dan lain-lain lagi sebenarnya begitu banyak, cuma kita tak tahu dimana hasu kita cari, platform mana yang terbaik.

Kepada freelancer dan orang ramai, sebenarnya ada platform yang begitu mudah untuk anda iklan servis anda, mencari servis freelancer, kerja part time atau kerja kosong, bolehlah melawat laman Dojob.biz yang menyediakan semua itu.

Mungkin ada yang tidak pernah dengar, Dojob.biz merupakan sebuah laman web penyedia peluang kerja kosong yang merupakan antara terbesar di Malaysia dengan pelbagai peluang job kepada freelancer, mereka yang mencari servis atau kerja kosong di luar sana.

Tidak seperti portal pekerjaan yang lain, Dojob.biz turut juga menyediakan ruangan untuk mereka yang mencari servis seperti perkhidmatan memotong rumput, tukang paip, lukisan pelan, iklan perniagaan atas talian dan pelbagai lagi dalam pelbagai lagi.


Apa yang menarik lagi laman ini boleh diakses dengan percuma, hanya perlu daftar dan ada boleh mangiklankan servis anda atau mendari peluang pekerjaan di sini kerana interface yang dibina seperti laman media sosial Facebook, anda boleh mencipta profil, sertakan segala butir maklumat yang di minta iaitu kategori jawatan, pengerangan ringkas tentang diri anda, kemahiran yang dimiliki dan lain-lain seperti sebuah resume.

Ianya memang seperti laman sosial lain, anda tidak perlu lagi perlu untuk berhubung dengan e-mail, hanya tekan butang "Message Me" membolehkan anda berbual dengan majikan atau mereka yang mencari pekerjaan serta merta.


Jika anda tidak sempat, anda boleh menyimpan prospek pekerjaan anda dengan hanya menekan butang "Like", "Share" atau " Favorite" dan ianya akan terus disimpan dalam data profil anda sekaligus mengelakkan anda perlu mencarinya semula untuk dilihat semula pada waktu lain.


Mudahkan, ia pasti dapat memudahkan anda yang sedang mencari jon atau peluang pekerjaa,
jadi apa tunggu lagi, tekan ''Get Started Now'' di bawah, mana tahu rezeki andakan, siapa lagi nak mengubha hidup anda kalau bukan anda sendiri memulakannya.


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Terpercaya, Berpengalaman, CS ramah dan online 24 jam.
    Gabung dengan kami (www,updatebetting,co) dan dapatkan cashback 3% setiap minggunya.

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng agen judi online aman dan terpercaya..

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "